Gå til innhold

Barnemishandling!!!

thea - M har gull i gulping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fatter ikke hva som foregår oppi hodet på barnemishandlere.. Jeg blir så jævlig sint..

Masse bilder av den døde babyen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den linken du la ut???

Ellers takk, slikt holder jeg meg langt unna!!!

Skrevet

Har inget behov for å se det nei....

Skrevet

Hva i all verden får folk til å sette seg ned og SE sånne ting på youtube, spør nå jeg...

Skrevet

Jepp..

Skjønner deg godt.. er faktisk helt jævlig å se.. Men det er virkeligheten og skjer hver eneste dag

Skrevet

Men det er helt sjukt å sette seg ned og se sånt også.

Skrevet

Var ikke akkurat slik at jeg drev å søkte på barnemishandling på youtube da..

Skrevet

Enda sykere å faktisk mishandle et barn..

Skrevet

Så syke handlinger er greit så lenge det finnes enda sykere handlinger? Eller? ;)

Skrevet

Du setter deg bare ikke til for å se på sånt!! Tårene triller bare jeg tenker i nærheten av sånne baner..

Skrevet

Slike linker holder jeg meg laaangt unna... det rekker å lese/høre ordet barnemishandling så setter det nok følelser i sving hos meg... usj... Skulle ønske alle barn kunne få det trygt og godt...

Skrevet

Jeg fatter ikke poenget med å se sånne ting, EI eller lage et innlegg om det. Herregud!

Skrevet

Ja! Neida:)

Men helt ærlig synes jeg ikke det er sykt å se på en sånn film på youtube. Eller om en person synes det er gøy å se det, så da er det selvfølgelig sykt sykt sykt..

Første jeg gjorde når jeg så den filmen var å gå inn på rommet til babyen min på 5 mnd og nusse på henne.

Satt enda mer pris på det jeg har og samtidig ble jeg kjempe trist pga at dette her skjer i verden.

Skrevet

Ble helt kvalm og dårlig av å bare lese innlegget ditt! Kan noen gå inn på youtube og rapportere videoen slik at den blir fjernet? Beklager, men jeg orker ikke å klikke meg inn på linken..

Og så kan vi gjerne slutte og kommentere dette innlegget sånn at det forsvinner fra førstesiden asap! Takk.

Skrevet

Må bare si en ting før dette innlegget ikke havner på førstesiden lenger..

Filmen er fra nyhetene.. Bildene er tatt av politiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...