3småtroll♥ Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Noen som har smakt de? Skal ha barneselvskap for eldste snupp som blir 7 år til fredag og skal da ha pølser.... Barn er jo ikke så nøye på merke akkurat så jeg lurte på om jeg skulle ta sjangsen på first price, men er litt skeptisk av meg;) Holder de mål til en gjeng 7-åringer tro?
vildejenta Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Jeg syns grillpølsene er gode, men wienerpølsene er ikke noe særlig...
3snuppeliner Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Er ikke grusomt nøye på det i utgangspunktet, men First Price pølser hadde jeg aldri kjøpt!! De har greie tørrvarer... Kjøpte kokt skinke fra de engang og du kan se fettrandene i skivene...
RachaelRay Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Tipper de holder mål til 7 åringer ja :-) Jeg synes wienerpølsene er helt greie, og det synes både 6 åringen, 13 og 14 åringen her i huset, og de er relativt kresne :-)
Seven Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Jeg gikk rundt i hele sommer og småspiste på rå grillpølser fra First Price. Og de var bare knallgode! Wienerpølsene var ok på smak, men jeg syntes skinnet var seigt å bite over.
*toppris* Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 gutten mi på 3 liker ikke wienerpølsene... pga skinnet som seven sier... men grillpølsene går ned på høykant;) de er gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå