Piken på landet Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Vi skal være 16 stk på et slags julebord her hos oss på lørdag. Det er uten alkohol, så da kreves det nesten litt lek eller underholdning en gang utover kvelden. Men jeg er helt blank. Quiss har vi hatt noen år, men tror de fleste begynner å bli litt lei det. Noen som har noen gode tips?
thea - M har gull i gulping Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Julebord med begge kjønn? Ballongleken. Skal sprekke ballonger i forskjellige stillinger. Jeg ler hver gang.. Bortsett fra da jeg selv er med, da er jeg skikkelig flau..
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Tja det er jo mye morsomt aa finne paa. Noe er litt avhengig av om det er par/naere venner etc som er gjester. -Pictionary - Om dere skal ha med gaver saa er det en lek som heter "Secret Santa" . Denne er kjempemorsom. Det gaar ut paa at alle gjestene tar med en gave (innpakket saa klart). Disse gavene legger man paa ett gavebord. Saa lager man lapper med navnet paa hver enkelt gjest, som legges i en hatt. Saa trekker man forste navn ut. Denne personen kan velge forste gave, som han aapner. Saa velger denne personen en ny lapp, som sier hvem som kan velge neste gave. Denne personen kan velge om han vil ta en gave fra gavebordet, eller om han oensker aa stjele tingen som forrige person valgte. En gave kan kun stjeles to ganger, saa om en person til stjeler samme gaven, blir denne gaven tilhoerende den personen. De som blir frastjaalet gaven, kan enten stjele en annen gave fra en annen deltaker, eller velge en ny gave fra gavebordet. Om det er noen artige/fine gaver kan dette bli utrolig underholdende ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå