Gå til innhold

dokument 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som nettopp så dokumentaren om Moland og French? Hva tror dere? er de skyldige? Eller?

Jeg må innrømme at jeg fikk mer sympati med de nå, enn tidligere. Syns det kongolesiske? rettsvesenet virker veldig dårlig og at dommen omtrent på forhånd var bestemt....

Har ikke lest så mye i avisene tidligere da...Så vet ikke så mye om saken.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg velger å tro at de ikke er skyldige, men det er bare fordi jeg kjenner/kjente en av de, og jeg velger å tro at det ikke finnes så mye ondskap i en så flott mann.

Hva rettsvesenet angår, så har jeg ikke ord..

Skrevet

Føler det litt sånn jeg også(uten at jeg kjenner de), at de er uskyldige. Uansett så er det en trasig sak. Syns det er rart at de norske myndighetene ikke gjør mer for dem.

I tillegg er det hårreisende at rettsvesenet der nede mener den norske stat skylder millioner i erstatning til folket. Pengene hadde aldri kommet folket der nede til gode heller. Byråkratiet hadde vel sørget for det meste av pengene.

Skrevet

Jeg og tror nok de er uskyldige. Mye pga. forklaringen til han ene som var med i bilen. Reagerte på at han måtte sjekke om de lekte eller sloss. Man tror vel vitterlig ikke at noen leker rett etter at en mann er skutt.

Joshua tror jeg nok er den mest uskyldige i det hele puslespillet. Eller kall det naiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...