Gå til innhold

hva ønsker dere dere til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg pelspledd, iphone, gavekort på thon senter, kåpe, rammer, lerreter, vinglass, bestikk osv.

Samboeren aner jeg ikke hva ønsker seg siden vi ikke skal kjøpe gaver til hverandre. Men til jenta mi ønsker vi oss maaasse leker, ulltøy, gåbil, spisesett, bilder til å henge inne på rommet hennes:)

Skrevet

Ønsker meg ei helg i lag med mannen :)

Til ungane ønsker vi sko ulldress, ytterjakker, duplo :)

Skrevet

Jeg/gubben ønsker oss noen bøker, slike bøker som bare står i hylla. Dyrebøker, blomster osv. T-lys men det er det ingen som mener er en bra nok ting å ønske seg. Laken. Og det er vel igrunn det vi ønsker oss.

Gubben ønsker seg playstation3, men han har gitt opp den for lenge siden. Og han ønsker seg en Dremmel, men det vet han ikke selv enda. Han har fått seg en hobby, og fant en ypperlig sak til han.

Ungene ønsker seg ekstremt mye. En tror jeg har begynt å helle mest mot barbie. En vil ha nintendo ds spill, og amigospill. Ei vil ha nintendo ds spill, og playmo. Og ei vil ha en telefon med slikt tastatur man kan skyve ut. (hun drømmer litt vel mye, hun har klart å rote vekk mobilen hun akkurat fikk også, så hun får bare lov å drømme LENGE!)

Men jeg heg fylt på listene dems med bøker, lydbøker, brettspill, lego, playmo.

Skrevet

Til meg/oss:

- matgreier som vin, oljer, edikker, krydder

- rimelig hverdagsbestikk, en lite foodprosessor til å ha på benken (tvillingene skal starte med fast føde snart), slikkepotter, barnevaktkort, gavekort blomster, ullsokker, silke/ullundertøy, en rosa keramikkfugl:)

Barna:

Ski, spill, lego, formingsaker, akrylmaling, lerret, mønstersakser, klær, skibukser, musikk, spill ds, diosaurer av god kvalitet, bøker om dinosaurer og en mor som kan gå å legge seg før.

Skrevet

Tja jeg oensker meg nye joggesko ;-) Og nytt treningstoy hehe.

Gubben oensker seg flatskjerm TV.

Ellers saa oensker vel vi begge oss boeker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...