Mille** Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Skulle være mørketidsfest i barnehagen i dag, som skulle vare fra 14 til 16. Vi foreldre var invitert på gløgg og pepperkaker, og mannen min tok da fri en time på jobb for å kunne delta. Når vi kommer dit kl 15 ca, var mørketidsfesten over, og det var bare å ta barna med seg hjem, uten pepperkaker og gløgg. Har litt lyst å kommentere det i barnehagen i morgen, at folk faktisk går tidligere hjem fra jobb, og så er det over før man når å komme......en time før de sa det skulle være over!
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Ja, det hadde jeg absolutt sagt fra om til bhg! Når de sier det er fra 14-16 så må de jo holde det!!! Skikkelig dårlig av bhg, synes jeg!
Gjest splætt Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Ja, det er jo kjedelig... Men var det barnehagen som avsluttet festen da, eller var det fordi at alle andre kom klokka to, tømte i seg gløggen og skyndte seg hjem?
Mille** Skrevet 25. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2009 Nei, var mange som kom kl 15, og som da bare måtte ta med seg ungene. Mange som ikke var hentet enda. Argumentet til at de hadde avsluttet tidlig var at ungene syns det ble så mørkt! Hehe...hallo! Det var jo mørketidsfest da, og her er det jo mørkt på den tiden av døgnet. Kunne umulig komme som en overraskelse på de. ;o)
It's all about me Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Ikke bare litt dumt, men veldig dumt.
Mille** Skrevet 25. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2009 Godt å høre at det ikke er bare vi som reagerer. Kommer nok til å si noe i morgen.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 Det synes jeg du har full rett til å si ifra om ja! Det ville jeg iallefall ha blitt glad for at noen gjorde Men nå ville ikke vi ha avsluttet for tidlig heller da..
Mille** Skrevet 25. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2009 Vi er ellers kjempefornøyde med barnehagen, og tror at de rett og slett ikke tenkte seg om når de avsluttet så tidlig. At de ikke tenkte på at det kanskje var mange som gikk litt tidlig fra jobb for å få med seg festen. Tror også at 2 timer i mørket ble for lenge for barna, eller.....tror.....det BLE jo faktisk for lenge for de. Håper de tar med seg den lærdommen til neste års fest. ;o)
las chicas Skrevet 25. november 2009 #10 Skrevet 25. november 2009 da kunne de ha brukt halve bhg til festen og resten halve for de som var lei.... eller bare fortsette festen med lyset på hvis det ble for ille. gjøre det til en foreldrekaffe..
Mille** Skrevet 25. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. november 2009 De var i skogen, ikke så mye lys der. ;o)
___ Skrevet 25. november 2009 #12 Skrevet 25. november 2009 Litt dumt å å avslutte så tidlig, men det er jo ikke akkurat god kotyme å komme en time for sent til en fest som er satt opp til å vare i to timer. Kommer man så sent må man jo nesten forvente at det meste av programmet er slutt.
camilla^ Skrevet 25. november 2009 #13 Skrevet 25. november 2009 Det hadde jeg kommentert ja. Når de har ett tidsrom på det, så skal det være det som skjer i det tidsrommet. Kommer man like før klokka 16 så sier det seg jo selv at de kanskje har avsluttet eller holder på. I barnehagen her så holder de tidene sine. Vi har grøtfest ute i desember, i fjor var det veldig kaldt så ungene var ute og inne. Alle slapp å være ute hele tiden når ikke foreldrene hadde kommet enda osv. Men grøtfest ute var det, små og store koste seg hele den tiden det var det.
Tommage♀♂ Skrevet 25. november 2009 #15 Skrevet 25. november 2009 I en barnehage er det vel ofte sånn at når foreldre er invitert på noe er det FRA klokka f.eks 14-16, ikke at det begynner klokken 14 og da må alle være der. Ganske unormalt at alle skulle fått fri før klokken 14 den dagen. Hadde sagt fra ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå