★minijente★ Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 på lørdag er det den årlige lysfesten,som eg aldri har vært på men det eg lurer på er om noen vet kor lenge den varer???
It's all about me Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Hva er dette for noe? Hva, når, hvor?
Gjest amandine Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Begynner kl16 og varer en stund;) Går fint med barn. Tenning av julegran, lysene rundt lille Lungegårdsvann, fakkeltog og sang - kjempekoselig tradisjon - vi sees!
★minijente★ Skrevet 25. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2009 ka vil en stund si? er invitert på middag kl 19.00 og må bare vite kossn eg skal legge opp kabalen men barnevakten og slikt
♥♥ M ♥♥ Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Dette hørtes kjekt ut Kl 16 altså.. Selges det fakler der?
Gjest amandine Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Husker ikke helt nøyaktig, men det er nå bare å tusle i vei når du må(eller når du er våt, kald og lengter hjem;) Du rekker nå middagen kl 19 tipper jeg! Sjekk i bt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå