Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 hvordan er det med et par glass vin når man ammer? det er så mye for og imot....! og burde man pumpe seg etter man har drukket? :s
Gjest Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Du bør pumpe om du får spreng, men trenger ikke pumpe og kaste om du ikke får spreng. Når alkoholen er ute av blodet er den ute av melka også :-) Du kan lese om dette på www.ammehjelpen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå