Gå til innhold

Har dere kjøpt noe til babyen enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare i uke 16 og har ikke kjøpt noe, og kommer ikke til å kjøpe noe som helst før UL som er i midten av desember, men trolig blir det ikke kjøpt noe før tidligst i januar tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 14+2,ikke kjøpt noe enda.. Frister lissom ikke å kjøpe noe før etter ordinær UL,selv om jeg har vært på privat å sett at alt er bra..

Så blir nok ikke noe før i janura,siden jeg har UL lillejulaften :o)

Skrevet

Mente selvfølgelig januar :P

Skrevet

Jeg har kjøpt vogn, (på fin.no, men ser helt ny ut!) og kjøpt et nydelig babyteppe, også har jeg strikket et teppe. Gleder meg veldig til å kjøpe inn litt guttetøy i str 56 snart:)

Blir vel i januarsalget tenker jeg!

Skrevet

Jeg er i uke 27 og har heller ikke kjøpt inn noe,

men regner egentlig med at vi får en god del til jul.

Har satt opp en liste da og havnet på over 30 tusen, så skjønner jo at det er på tide å begynne snart.

Skrevet

Jeg er ferdig, både med utstyr og de klærne jeg MÅ ha :-)

Nå fremover skal jeg bare handle de tingene som jeg har lyst på som leker og klær!

Jeg er 26+4 i dag :-)

Skrevet

Ingenting enda. Er i uke 25 og syns det er litt tidlig å handle enda. Sparer det så jeg har noe å glede meg til.

Skrevet

Jeg har kjøpt babydynen, for den var til halv pris. Ellers har jeg ikke kjøpt noe enda. Men har funnet ut hvilken vogn og bilstol jeg skal ha. Moren min har begynt å strikke babypledd med garn fra nøstebarn. Gleder meg til det er ferdig.

Håper at jeg får litt babyting til jul.

Er 19+6.

Skrevet

jeg gikk amok på h&m i går og handla klær, er i uke 26 nå. men venter tvillinger, så føler jeg må vere litt tidlig ute sånn just in case de kommer litt før;)

Skrevet

Er i uke 27. Ikke handlet noe enda. Tar det når jeg går ut i permisjon

Skrevet

Er 26 uker på vei... har fått så mye, så alle de "store" tingene er i boks... har ikke kjøpt noe som helst selv... føler at det er så rart å handle til den lille... så uvirkelig ennå... så satser på at det blir andre baller, når fødselen nærmer seg... satser på januarsalg:)

Skrevet

Jeg er 25+2 og har kjøpt og fått masse allerede. Jeg elsker å handle til den lille og bare må stoppe på hver babybutikk jeg ser ;)

Skrevet

Ikke så mye jeg trenger å kjøpe egentlig, har vogn, stellekomode, seng, babysete. Trenger bare litt nye klær (litt mere hvis det blir jente), men har ennå lenge igjen så stresser ikke.

Skrevet

Har ikke kjøpt noen svære dyre ting enda.. Føler det er litt for tidlig enda.. Skal jo ha plass til det og.. :P

Men har kjøpt et par bodyer og noen sokker.. :) Kun for kosens skyld.. :) Er 17uker..

Skrevet

Har fult hus siden dette er nr tre. Må ha ny vogn, men har ikke tenkt til og kjøpe før etterjul.

Skrevet

Har faktisk ikke tenkt på det, er i uke 21. Har endel fra storebror og husker at de vokser fort ut av klær, så skal besinne meg litt. Men en julegave må det jo bli:)

Skrevet

Jeg er 23+3 og har kjøpt vogn. Ellers har min mor kjøpt noen klær, babyteppe og dynetrekk til oss :) Vi arver barneseng, og har også arvet en god del klær. Men, GLEDER meg til januar kommer, for da har jeg bestemt meg for å begynne å gå alvorlig til verks med det som gjenstår av handling! Ååå!

Skrevet

Jeg er 15 uker og har kjøpt en liten drakt og noen bodyer. Bare for koses skyld, og for å gjøre det hele litt mer virkelig :)

Skrevet

Jeg var og kjøpte noen små klær (nattdrakt, bodyer og luer) her om dagen. Som sagt over her, bare for å gjøre det mer virkelig :) Det føltes litt rart, for jeg ser ikke gravid ut ennå, så det føltes som ekspeditøren i butikken trodde jeg kjøpte det i gave. Hehe ;p Har også kjøpt noen småting (smokker, sokker) som jeg har puttet i samboers julekalender ;p Så kan han ha noen babyting å se på han og, som er "hans". Ellers tenker jeg å vente en stund med de store tingene. Vet det er mye slekt rundt omkring som har mye vi kan få, men har ikke oversikten ennå, så da er det bedre å vente. Klær ryr det vel også inn med etterhvert, så skal nok bare kjøpe bittelitt mer av det nødvendigste nærmere termin, i tillegg til stelleting. Vogn kjøper vi over jul.

18+1 i dag (termin april/mai) :-)

Skrevet

23+6 og ikke kjøpt så mye som en sokk en gang. Handle litt på salg i januar.

Skrevet

Jeg er i uke 27 og har kjøpt seng og vogn:) Det er herlig å få litt saker og ting i hus! Det blir så mye mer virkelig da, særlig siden det er min første!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...