Gå til innhold

Er Ulrik et rampenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt at lillegutt skulle skulle få navnet Ulrik, men en venn av meg sa at det var vår tids Raymond og Ronny.. Noen som har noen meninger om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har jeg aldri hørt. jeg synes ulrik er et nydelig navn.

adrian og remy synes jeg er sånne ronnynavn.... med det er sikkert fordi jeg kjenner pøbler som heter det.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke Ulrik er et rampenavn.

Skrevet

synes Ulrikk er litt rampenavn, men på den sjarmerende måten, litt som Emil, ikke som hobbykriminell tenåring :)

Skrevet

Ulrik er et kjempe fint navn, ikke et harry-/rampenavn:)

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke! Et fint navn!

Skrevet

Synes det er et sjarmerende navn=:) Blås i hva andre måtte mene!!!

Skrevet

Nei, ikke rampenavn, men veldig fint!

Jeg ville valgt det selv hvis det ikke "oppbrukt" i omkretsen vår allerede...

Skrevet

Absolutt ikke vår tids Ronny, nei! Ulrik er et flott og sterkt navn. Jeg kjenner en gutt som heter Ulrik, en skoleflink og kjekk fotballgutt, ingen pøbel nei :-)

Skrevet

Da tror jeg vennen din tar feil :-)

Jeg har derimot hørt at det skal være et såkalt vestkant-navn, men det er jeg helt uenig i (er selv fra "vestkanten", Oslo, og Ulrik hørte aldri til de navnene). Synes det er kjempefint, og han jeg kjenner som heter det er en super fyr.

Skrevet

Jeg syns Ulrik er et fantastisk flott navn! Er helt enig med hene over her at det er smårampete på en sjarmerende måte, på linje med Emil :) Vi vurderte forsåvidt Emil pga rampen :)

Skrevet

Ulrik er kjempe fint. Absolutt ikke vår tids Ronny og Raymond..

Skrevet

Det syns ikke jeg heller. Sto langt opp på lista forrige gang, men da fikk vi jente :) Syns Kevin er nåtidens rampenavn jeg.

Skrevet

Takk for svar! Da stoler jeg på meg og dere og ikke på vennen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...