Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Hei Jeg er 25 uker på vei og jobber i dagligvarebutikk og det har gått greit til nå. De tre første mnd var jeg konstant kvalm, og kastet opp en tre-fire ganger hver dag. Ikke en eneste dag borte fra jobb. Nå har jeg de siste 7-8 ukene hatt virkelig vondt i ryggen. Eller nederst i ryggen, rumpa, låra. Intenst vondt, og noen ganger svikter bena under meg og jeg sliter med å gå. Sliter da også om natta, sover lite og opp halv syv for å dra på jobb. Var borte en dag for et par uker siden da jeg ikke hadde sovet NOE på natten. Så greia er at jeg orker ikke presse meg lenger, for det er det jeg gjør... Går liksom på siste rest. Men hadde så lyst på et problemfritt svangerskap, uten sykemelding,gradert eller ikke... Men nå trenger jeg å kutte ned litt. Råd trenges sårt! Føler at jeg feiger ut på en måte, skal til legen i morgen... hva ville dere gjort?` beklager laaangt innlegg, men håper på svar
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Du må ta det opp med arbeidsgiver slik at du kan få en annen type arbeidsbelastning. Evt be om avventende sykemelding.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 HI her Har hatt en samtale med arb.giver og fått beskjed om at tilrettelegging på vår arb.plass går ikke. Vi er altfor få ansatte, og hvis jeg bare skal gå å gjøre sånne "lette" ting så blir ikke ting gjort. En pers. jobber for to for å si det sånn. Men ikke noe slemt å si om arb.giver, det er sånn å jobbe i butikk, enten sitte lenge i kasse, eller løfte.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Da har arb.giver lagt lista selv. Du trenger en pause og sykemelding! Det skal ikke være slik du beskriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå