Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Jenta mi på 2 1/2 ble for 4 uker siden storesøster.. Nå vil hun ikke legge seg uten at ei nattlampe står på og at døra står på gløtt. Tidligere skreik hun lenge før hun roet seg, men det har begynt å roa seg nå. Men viss hun våkner opp på natta tar det lang tid før hun roer seg og hun er helt ras. Noen ganger virker det som hun er redd.. Før kunne vi nesten ikke holde henne unna senga, lyset og døra var et ikke-tema. Hun vil heller ikke bade, noe hun ELSKET før. Andre som har hatt slike reaksjoner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå