Gå til innhold

Sulten


j.27

Anbefalte innlegg

Heia

Noen som er sulten nesten hele tiden? Det er jeg......eks..spiser en god middag...en halvtime senere er jeg såå sulten at magen skriker etter mat. Er i 8 uke!!

Er det flere som har det på samme måte. Er dette normalt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle opplever det så det er helt normalt!

Babyen vokser og trenger mat vet du, den nærmer seg jo tross alt snart 1gram i størrelse. Men det er en gyllen mulighet til å fråtse i mat og gå opp uhorvelig mange kilo med god unnskylding og samvittighet. Husk at snart kommer også bekkenløsningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også mye sulten, spiser også en del for å holde kvalmen unna. Jeg prøver å være fornuftig å holde meg til knekkebrød og frukt for at det ikke skal blir for mange overflødige kilo ;-) Jeg var sånn forrige svangerskap også, gikk opp 20 kg. (2 mndr etter fødselen hadde jeg tatt av 23 kg, så vi satser på at det går fint denne gangen også, he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare så overasket..det var ikke slik i mitt første svangerskap.....men....hmmm sååå sulten...syns det er rart..

holder ikke med knekkebrød å frukt her...må ha mere...men er ikke redd for å legge på meg for mye..er ganske tynn fra før....

men såå mye mat ...men såå sulten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ofte sulten, men jeg klarer meg fint med en frukt eller et knekkebrød, for jeg kjenner jeg blir fort mett.

Må si jeg er ganske fornøyd med det. For det er jo sunt å spise på denne måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...