Gå til innhold

Da blir det operasjon på Riksen 16 desember

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på riksen til samtale i går pga vi har prøvd et år på nr 2 nå. Jeg fikk velge om jeg ville operer eller om vi ville gå rett på noe som kan kalte isolering ( ?) han forklaret det slik at jeg da blir fulgt opp iforbindelse med eggløsning også må jeg komme dit et klokkeslett, så skal mannen min komme etter det og levere sæden sin så plasserer de det godt opp i livmoren.... ( 20% sjanse for å bli gravid)Men siden operasjoen var vellykket forrige gang, går jeg for den først,greit å klare alt selv hvis mulig c",) Men det som er fint er jeg nå får tett oppfølging videre der, så nå har jeg stor tro på at ting kommer til å gå bra. Deilig å ha en plan.

Passet jo veldig flott med datoen for da er vi jo ferdig med julebordet vårt...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! Jeg er veldig glad på dine vegne, endelig skjer det noe! Skjønner godt at dere valgte operasjon med tanke på hvor bra det gikk forige gang. Du skal se det ordner seg fort nå, også så greit å ha juleferie snart da ;-)

PS bra timet mtp julebordet! Da får vi ta en skikkelig fest for alt som har gått og skal gå bra! :-) Stor klem

Skrevet

ååå så bra!!! Ble ordentlig glad på dine vegne nå!

Skjønner godt at du går for operasjonen siden det fungerte jo så bra sist gang :-)

Og veldig bra timing med datoen hehe

Nei, dette blir utrolig spennende å følge med på, skal se det blir en liten 2010 baby på dere :-)

Stor klem

Skrevet

Så flott at det ble operasjon nå før jul. Super flaks at det ble rett etter julebordet. Da får vi ta den helt ut neste uke.

Blir spennende å se resultatet og forstår godt at du satser på den en gang til siden det fungerte så bra sist.

Krysser fingre for at det blir vellykket denne gangen også.

Klem fra Lykkebarn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...