Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 ...Og hva trener dere? Jeg trener 3-4 ganger i uka. Helsestudio og løping. Er sånn passe fornøyd med kroppen, men føler at rumpa har fått mye mer juling etter to graviditeter enn det magen har. Den er flat og fin. Noen som har noen rumpeoppstrammingstips? Ikke knebøy/utfall da jeg har litt problemer med det ene kne:).
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Du finner noen gode øvelser hos treningslaila.blogg.no Har selv brukt dem og fått resultater etter 3-4 uker
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Hi her. Har såvidt vært inom bloggen hennes og den virker fin. Jeg ser resultater overalt ellers, men sliter altså med den største muskelen... Har liten rumpe, men den er ikke stram nok:(.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Trener 5 ganger uken: tre timer egentrening, to timer som instruktør. Trener mest saltimer, styrke innimellom. Liker saltimer som kombinerer kondisjon (på step) og vekststang. Harde timer. Trener også litt yoga og pilates. Hadde heltflat mage etter forrige graviditet, er gravid nå og spent på om jeg er like heldig denne gang :-) Håper treningen og gode gener hjelper meg :-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Trente mye saltrening før da jeg bodde i Oslo. Her hvor jeg bor nå er ikke instruktørene gode nok til at jeg gidder å betale nesten 500 i måneden. Så jeg trener på Nautilus til halve prisen. Må faktisk si at løping har gitt meg raskest og best resultat av alle treningsformer jeg har vært borti:). Har trent yoga, men synes ikke det var noe for meg:). HI
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Nei, yoga er ikke for alle :-) For mange blir det altfor "stillestående" og mye å tenke på pusten. Men jeg har alltid trent veldig hardt og trengte en motvekt. Foretrekker nok mer dynamisk yoga og pilates enn vanlig yoga. Men så er jeg litt "alternativ" og liker meditasjon og visualiseringer, da, hehe
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 Kunne forøvrig tenkt meg å prøve power yoga, men tror ikke det finnes noe kurs her. Er alternativ selv jeg, og er veldig åpen for meditasjon ol., jeg er bare ikke på et sted i livet nå der jeg føler meg "rolig" nok. ...Det kommer sikkert. Er hjemme i permisjon nå, så når jeg først kommer meg ut er det fart og hardtrening som står i hodet på meg:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå