Thea841 Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Hvordan synes dere det er?? Studerer dere mye?? Jeg er selv 100% student med en baby på 7 mnd...og jeg synes det er kjempetøft for tiden....er mye borte fra mini som er hjemme sammen med far....og akkurat nå har jeg mest lyst å slutte på hele studiet....blir veldig glad hvis noen har erfaringer å dele:)
tante grusom master of law Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Jeg studerte med baby. Hadde ikke bhg-plass før han var 1.5 år. Jeg leste mye hjemme når ungen sov, både på dagtid og kveldstid. Hadde ikke mulighet å gå på så mange forelesninger. Det var slitsomt, men gikk jo på et vis. Er jurist idag med laud:)
It's all about me Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Går på skole med barn på 3.5 år, 16 mnd og en i magen. Er sliiiiiten, og til tider ganske så lei. Men det også går opp og ned. Tenker at det vil betale seg på sikt )
Anne-B. Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Studere jeg også, er gravid og har ei på 6 og ei på 2. Det er til tider slitsomt, for eksempel nå som jeg leser til eksamen. Da blir det ikke tid til husvask og denslags, og det går med på nervene. Men satser på at pappaen gjør en storinnsats når jeg er i Trondheim og tar eksamen. Har tenkt å søke meg på master til høsten. Man må bare legge fra seg alt som heter dårlig samvittighet. Du gjør en innsats for fremtiden, som både du og ungen kommer til å nyte godt av.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Jeg studerte 150% mens jeg var gravid nå sist og 50% nå med (kolikk)baby på 4 måneder. Går greit (håper jeg). Ikke noe press da, siden det jeg tar nå bare er for gøy:)
Elsker jenta si<3 Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 studerer med baby på 14 måneder og jobber litt i tillegg.. Er mye å gjøre, men jeg har måttet prioritere bort det sosiale livet for en stund.Men det er det verdt når man får seg en utdannelse:)