Gå til innhold

Lar dere barna leke med fluesmekken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i gården regnes dette nesten på linje med å leke med dokosten. Jeg har imidlertid lagt merke til at det er flere som lar barnet leke og spise på fluesmekken. Jeeeezez, nesten så jeg brekker meg..

Men kanskje jeg som er sær? Er sikkert ikke farlig, bare noe motbydelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lik linje som dokost? Du er ikke kanskje sær, du er unormalt sær.

Skrevet

Ja, sin egen som ikke er brukt til å smekke fluer og andre insekter meg...

Skrevet

Legg merke til at jeg sa nesten - ikke helt på linje med dokosten. Hadde barnet mitt spist på dokosten, ja da hadde jeg nok ikke bare brekt meg, men tatt skrittet helt ut og kastet opp..

Men ja, jeg er nok litt sær..hehe...

Hi

Skrevet

Jeg eier ikke fluesmekk da jeg synes det er en motbydelig gjenstand.

Bruker heller en avis eller et blad og hiver det etterpå.

Skrevet

Ja jenta mi leker med fluesmekken, men det har aldri blitt brukt til kverke fluer eller insekter da..

Skrevet

Har bare elektrisk fluesmekker, så... nei...

Skrevet

Vi har faktisk ikke noe så barbarisk i hus, men ellers er jeg enig med HI - ekkelt!

Skrevet

Hahahaha visjoner er en fin ting.. Huff, stygt men..

Ser også Hi spyr som bare f*** mens den lille håpfulle koser seg med dokosten så blid og fornøyd FYSJ!!

Nei, fluesmekker lekes ikke med her i huset fordi "pøblene" mine hadde ikke spist på dem men slått hverandre med den..

Jepp, ressursvak og alt det der..

Skrevet

Vi har mange sånne barbariske gjenstander i huset, noe er formet som sandaler, og de er ekstra fin å bruke til å ta smør på skiven med:=), dokosten kan brukes til så mangt, tannbørste kanskje?

Skrevet

Jeg synes også fluesmekker er ekle greier og ville aldri hatt en i hus, må jeg innrømme, men jeg har ikke dokost heller, jeg da...

Bare et spørsmål til dere som sier at de leker med den men at den aldri har vært brukt til fluer: Har dere en egen fluesmekker til å leke med? Seriøst?

Skrevet

Må ikke la barnet leke i sandkassa heller da.. æææsj.. kattene bruker de som dass.. og for all del.. hold dem inne om sommeren.. mark og halvdøde veps på bakken.. æææsj.. og ikke la dem dra på besøk til andre.. æææææææææææsj.. haha! for noen hysteriske damer dere er noen av dere..

Skrevet

Jeg antar, ut i fra ditt resonnement, at dersom du ser barnet ditt sitter å gomler på en halvfet meitemark, så lar du det spise videre? Mmmmm...Sunt med litt protein. Eller hva med en halvdød veps? Har hørt at øynene er ekstra gode. Og kattebæsj er visstnok bra for immunforsvaret. Namnam.

Joda kjære deg, jeg lar min datter leke både i sandkassa og ute på bakken, selv med fare for at hun skal spise mark eller andre ulumskheter. Tenk, vi er faktisk så modige at vi tar turen bort noen ganger også (!!).

Men dersom jeg ser det er kattebæsj i sandkassa så fjerner jeg denne, og dersom jeg er på besøk til noen og jenta mi leker med fluesmekken deres (om den da brukes til å slå fluer), så tar jeg den fra henne. Om dette gjør meg til en hysterisk mor, so be it :D

Hi

Skrevet

Må si meg veldig enig med deg, HI.

Kvaaalmt:P

Undertegner her med glede som hysterisk!!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...