lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Var på sykehuset i dag og fikk skrevet ut insulin og alt utstyr jeg trenger pga svangerskapsdia.er i uke 28,så det blir ikke så lenge på medesin,men fikk en hel haug med medesin og div,egenandel på 500 kr...trudde vi fikk dekkt alt jeg,men det gjør vi ikke...stemmer dette da? hvordan var det da dere ordnet medesin? skal ringe nav å høre med de en dag.
Tweak Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Vi får dekt alt av timer hos lege og sånn, men utstyr og medisiner må vi betale for så lenge vi ikke har frikort. Jeg slipper insulin, men måtte jo ut med litt for blodsukkermåleren og utstyret selv om jeg fikk det på blå resept. Kjedelig, men sånn er det nå bare... Si ifra dersom du får vite om noe refusjonsordning hos nav da! :-)
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 Skal ringe nav i morgen for å sjekke:-)
Bumblebeee Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Regulerte også diabetesen med kosten, og blodsukkermåleren fikk jeg på sykehuset. Men jeg måtte betale for de teststrimlene.
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2009 De sa på nav at hvis vi ikke har frikort så må vi betale max 520 kr i egenandel...så det så...kjedli!! Jeg har regulere diabetesen med kosten,ingen sjokolade:-((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå