Gå til innhold

noen som har denne???? (link)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

eller hva med Brio sing sport (691? )

Skrevet

Jeg har den ikke men prøvde den i butikken da vi var på utkikk før vi skulle på ferie. Den var forsåvidt helt grei men jeg syns "håndtaket" var utrolig vinglete og smalt å holde i - ser for meg at opp og ned eventuelle fortauskanter hadde vært vanskelig/slitt ut håndtaket. På handlesenter er den nok plenty god nok, men om man skal bruke den til andre ting også syns jeg den fikk minus for håndtaket i alle fall :o) Men siden jeg ikke har prøvd den mer enn i butikken så kan den jo være bedre enn jeg tror, for all del :oD

Skrevet

takk for svar. mente ikke brio istad. mente simo reisetrille 487 :)

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...