Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Begynner å miste troen på menn. Absolutt ikke alle, men i generell forstand. Syns det er så mange menn som tilsynelatende gir faen i ungene sine, hvor enn man ser (her, i virkeligheten, i aviser osv..) at det er skremmende! Hvordan kan det ha seg at vi kvinner i laaaaangt mindre skala er i stand til å "droppe" barna våre enn våre mannlige medforeldre? Er det rett og slett så enkelt at "ute av syne, ute av sinn"- mentaliteten er styrende for hvordan de velger å prioritere? Eller rettere sagt, NEDprioritere - sine egne barn? Jeg sitter her selv som mor til en 5åring som har "mistet" faren sin. NÅ, etter 5 år, har han tydeligvis funnet ut at han ikke gidder å prioritere sin egen sønn lenger. Jeg syns det er så trist og unødvendig at jeg finner ikke ord... (
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Enig til en viss grad.. Det finnes mange gode menn, med de er det de andre damene her inne som har kapret før oss:-) Dette er faren sitt tap og han vil angre på dette. La de holde på. Han endret seg ikke i forhold med deg og vil ikke endre seg etter heller. Trist- JA, men ikke stort å gjøre med. Kanskje lurt å fortelle han at han ikke kan komme og gå som han vil i livet til ungen og at det han velger nå er endelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå