Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Kan man ta solarium når man er gravid?
Mamasan*i*januar Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Jeg spurte min JM om dette, og hun sa at det er ikke noe problem. Man er jo ute med magen når man er gravid om sommeren også, og babyen ligger godt beskyttet i magen. Det eneste du må være forsiktig med er å ikke bli for varm, det er aldri bra når en er gravid!
Fiona- Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Har også hørt at det er helt ok, men synes ikke det føles helt greit for den inni magen. Samtidig har jeg behov for noen få timer i solarium i løpet av vinteren for å få litt "ysterapi". Jeg tar med meg et stort håndkle og legger rundt magen - føler at det dekker til litt for evt stråling. Vet ikke om det har noen effekt, men det føles i alle fall bedre Og i vanlig sol kan du jo kle strålingen ute så du ikke blir brent f.eks.
GogJSpentNå Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Var det JM sa til meg å når jeg var gravid at jeg godt kunne ta sol men ikke bli for varn.. Men hun anbefalte å ha et håndkle rundt magen siden huden var veldig strekt så men kan bli lettere solbrent dær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå