gravid_m_lille_noah<3 Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Er ikke lei sånnsett av å være gravid, men vil så gjerne ha babyen nooo:P syns det er lenge å vente 196 dager! Er i 13 uke nå
mamma og my Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 er du førstegangs? Jeg syntes svangerskapet med førstemann var utroolig langt... Følte jeg hadde vært gravid ett år da jeg var halvveis. nå er jeg halvveis med andremann, og lurer på hvor tida blir av.
Nikki 75 Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Tror det kommer litt an på hvor mye man tenker på graviditeten, og hvor mye man teller dager etc. Det blir vel ofte til at man tenker mer på det i første trimester, når formen ofte er dårlig/rar... Jeg syns i grunnen de 4 første månedene var superlange. Men nå de siste ukene har jeg vært grei i formen og hatt masse å gjøre, så nå synes jeg ukene går kjempefort!
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Jepp jeg er lei... Er i uke 24 pluss noen dager, fortsatt enormt kvalm og formen er dårlig...begynner å kjenne d skal bli deilig å bli ferdig med dette svangerskapet og heller kunne være ute og trille tur med lillebror:-). Det går egentlig ikke så sakte, bare kjedelig med dårlig form så lenge.
Mina™ Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 202 laaange dager igjen. I dag e eg så lei at eg angre på heile graviditeten. Skal på ul imårrå håper d hjelper på humøret. Hadde glemt ud kor fælt d va å kaste opp helte tiden å syns at alt å alle lukter dritt
Gjest Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Jeg er ikke lei, men føler jeg ikke klarer å nyte det å være gravid fordi jeg gleder meg sånn Er 25 uker i dag og vil at tiden skal gå fortere. Men mye skal skje på de mnd som kommer da, det kan man se fram til. Babyen skal vokse, jeg skal vokse, barnerom skal pusses opp og ting skal handles inn
Gjest Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Jeg er drittlei! Men kan jo iallfall trøste meg med at jeg er dobbelt så langt på vei som deg - er i uke 26 nå.. så nå begynner jeg endelig, om enn veeldig smått, å se en ende på dette!! Jeg er mye plaget av kvalme, hodepine og trøtthet, og er derfor sykemeldt. Og det gjør at tiden går myye saktere enn den hadde trengt å gjøre! Og når døgnene da i tillegg stort sett består av 20 våkne timer, da er det lett å bli lei! :S Lykke til resten av svangerskapet! Hold ut!!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Jeg er 26 uker på vei... kjenner at lengselen av å ta og kjenne på lille nurket, øker for hver dag... synes tiden går fort, men samtidig så sakte... er førstegangs, å vi har slitet med å få denne lille... så lengselen er stor... Synes igrunn det er ganske så kjedelig å gå gravid, når det eneste man tenker på er den dagen det er på tide å hilse på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå