Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Jeg har møtt en fantastisk mann, som jeg merker jeg blir mer og mer betatt av.. Men han flyttet fra konen for under 2mnd siden (jeg kjente han ikke da, så har ingenting med det å gjøre). Vi kom i kontakt 2 uker etter han hadde flyttet inn i det nye huset sitt, og har vært sammen flere ganger i uken de siste 5ukene. Han er virker veldig interessert, ringer daglig, sender sms, intviterer meg på middag, vil jeg skal møte vennene hans osv. han virker oppriktig interessert. Men han er jo nyskilt! Jeg er så redd for at jeg bare er en brikke i spillet for å komme over konen (de var enige om bruddet). Merker jeg tenker litt for mye på han.. Er det virkelig mulig å forelske seg rett etter et brudd?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Om han og xkona hadde et "rent" brudd, så er det jo mulig at dem har levd som venner noen år, eller uten følelser, og da kan det være lett å forelske seg kort tid etter at de skilte lag.. Men ville vært skeptisk selv og da.. Man vil jo ikke ende som en rebound.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå