Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Jada, det sa toåringen her i huset når hun så barnetv isted (megga er margrethe). Hehe, måtte forklare henne at hun hadde baby i magen, sånn som mamma hadde før lillesøster ble født... Tror ikke hun helt forsto det da...=P Hun har sikkert fått med seg at jeg står og tar meg på magen og sier "Jeg blir bare tjukkere og tjukkere"... Må virkelig slutte med dette her altså. Får virkelig håpe hun ikke går rundt og sier sånt i barneparken også =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå