Gå til innhold

Fotokalendere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bestilte dere, og er dere fornøyd?

Noen som har bestilt fra allfoto?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte fra japan photo i fjor, og ble veldig fornøyd. Kunne ha forskjellig bilde, bakgrunn og layout på hver side.

Eneste litt dumme var at det var litt lang leveringstid, for de ble visst produsert i Tyskland.....

Skrevet

Jeg har bestilt fra Japan foto. Har 4 bilder på hver side. A4 format. Kjempe fornøyd, ble helt nydelige. Ville kanskje heller valgt A4 om jeg skulle valgt på nytt for det passer bedre de fleste steder, men ellers fornøyd. Betstilt til besteforeldre, oss og oldeforeldre. Gjorde det sammen i fjor og var like fornøyd. Utrolig fine de bordkalenderene i sånn sølv eske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...