Gå til innhold

hva koster en gravstøtte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ann på hvilken støtte man skal ha, men de er dyre

Skrevet

den til søstra mi kosta 12 000. var en fin gravstøtte men ikke noe ekstravagansa

Skrevet

det er såpass, jaja.. tenkte bare på en "vanlig" en..

kondolerer for søsteren din..

Skrevet

Den vi har til jenta vår kostet 7000 plus gravering som jeg ikke ersikker på hva kosta. (holdt oss innafor den grensa staten betaler så var ikke så nøye med å sjekke regninga.)

Skrevet

Da faren min døde brukte vi en natursten som vi selv fant, og fikk et graveringsselskap til å gravere inn navn osv.. Det kom på rundt 9000,-

Skrevet

Ja, staten sponser begravelser med inntil 17-18 000. Ellers hadde det vært mange som hadde vært gravlagt under et trekors i hagen tenker jeg... ;P

Skrevet

Åh... det visste ikke jeg noe om da jeg måtte punge ut for gravstøtte til min alkoholiserte far...

Skrevet

Hm, alkoholisert har nok lite med saken å gjøre:) Det er begravelsesbyrået som skal informere om det. Men staten betalte kanskje for andre deler av begravelsen? Det koster ofte langt mer enn bare for gravstøtten

Skrevet

du har rett til støtte fra staten om avdøde ikke hadde en viss sum stående på konto da han/hun døde...dette er noe som må søkes om...vi fikk skjema fra begravelsesbyrået da pappa døde, men fikk ikke støtte fordi det var for mye penger i boet

Skrevet

Gravstøtten til stefar kostet 18 000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...