Gå til innhold

zazzy...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.. Du sa igår at du så en stor forandring i livet mitt snart..

 

Ser du hva det er nå?

 

Født: 05.09.92

 

På forhånd tusen tusen takk

 

Hilsen "anonym K"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg lurer på om du kan ha en reise foran deg? igjen som i går kom tilbaketrekking fra noe, og bevegelse vil gjennopprette harmonien, du er i ferd med å legge bekymringene bak deg og er på vei inn i en lykkeligere fase, men jeg tror det er en fysisk tilbakeleggelse også, altså at du skal reise, kanskje får du tilbud om en kort ferie eller lignende, hvis noe slikt skjer så er det nettopp det du trenger akkuat nå, å komme deg litt bort slik at du får hentet deg inn igjen. Tror det er dette som vil være begynnelsen på endring hos deg. Sier ikke at dette vil skje akkurat her og nå, men det virker som det er noe som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Tusen tusen takk..

 

Men jeg går jo på skolen så skjønner ikke åssen det kan bli en reise heller.. Hm...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vet ikke, vi får vente og se :) Ikke sikkert det er noen lang reise heller, bare får opp at det vil ha innvirkning på videre liv på en måte. jaja, jeg skal ikke spekulere mer i det, jeg kan jo selvfølgelig ta feil også. Du får ha lykke til videre uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du det kanskje kan være broren min og dama hans som tar meg med en hyttetur til Sverige feks?

 

Det eneste jeg kan tenke meg det kan være iallefall. hehe..

 

Trur du legen min finner en løsning på problema hjemme? skal tilbake og snakke med henne 10 desember og håper virkelig hun kan hjelpe meg.. Hun trudde jeg kanskje var trøtt,slapp og virka dårlig pga at jeg ikke fikk noe frihet pga mamma blander seg i alt og trur enda jeg er en lita jente.. Klikker barejeg har døra låst når jeg ser en film med en venninne..

Legen tilbudde seg og snakke med mamma, men jeg tviler på at det vil hjelpe.. Ser du noe ang det?

 

vis du gidder så tusen takk igjen :)

 

Bare si ifra om du vil jeg skal prøve og se på noe for deg også.. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...