Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 E r helt i 100. Tok i Mysen og hadde Marte som så mange frykter. Jeg blei nervøs da hun sa hun het Marte. Så til dere som legger ut om hvor udreglige sensorene er,slutt med det.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Hvilket land kommer kommer du fra? Var det bare for å få norsk førerkort du kjørte opp? Gratulerer
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 øø`? er du sikker t det var førekort. du ikke skrive kan du lese?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Gratulerer.. Å ha lappen er en vidunderlig følelse.. Vet alt om ha en sensor alle misliker.. Jeg var såå nervøs, og fikk selvsagt han som var kjent som strykejern.. Og det gjorde nervøsiteten min bare enda verre! Men klarte det for det da..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Takk :-) Og ja til dere mobberne jeg er norsk ja ,men har skrive vansker hva er deres problem???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå