Gå til innhold

sambo kastet sin mobil hardt mot meg og jeg fikk det ganske hardt på magen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei =)

Tviler på at det er farlig for babyen. Vet om folk som har ramlet ned trapper og falt av stiger og alt har gått bra. Du kjenner fort det om det er noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ikke ut som noen god situasjon du er i... jeg ville tenkt på om dette er ett miljø du vil oppfostre ett barn i eller om det kunne vært smart å flytte fra han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du kan si han er psykopat og en drittsekk, så bør du komme deg unna og tenke på deg selv og ikkem inst barnet...

jeg har tidligere faktisk to forhold bak meg med psykopater så jeg vet med erfaring at det er et helvetes liv å leve i... hvis hna kaster ting i mot deg så er det bare barnemat i forhold til det du kommer til å oppleve,,,,

I dag lever jeg sammmens med en stabil og verdens snilleste og herligste politimann... :) vi venter vårt første barn, men vi får 4 barn til sammen her :)

 

så tenk dg godt om...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ta kontakt med helsestasjonen du hører til hvis du trenger hjelp til å ordne tankene. Men husk at han kommer aldri til å gi seg, blir snillere eller noe. Barnet ditt har stor sannsynlighet for å adoptere hans voldelige atferd, uansett hvor mye du jobber m det. Barn som vokser opp i hjem m vold utøver ofte vold selv om de vet det er galt når de blir større, er jo eneste måten de ser at "far får igjennom budskapet sitt på". Kom deg bort, du og barnet har det nok mye bedre uten han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du må bare komme deg VEKK. Min ex var også slik. Tenk bare på hva han kan finne på å gjøre med barnet hvis han mister besinnelsen eller barnet skriker for mye osv. Bort, bort bort. Hva skal du med en slik idiot?? Jeg har aldri vært så lykkelig da jeg flyttet fra stort og fint rekkehus til hybel. Aldri har jeg sovet så godt. Nå er jeg gift med en fantastisk mann og venter barn nr. 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...