rosa76 Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Hva synes dere om den? Er kaffen supergod? Hva med rengjøring? Hvor mye koster maskinen og kaffe "putene"? Ønsker meg en slik til jul...tror jeg:-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Jeg har en av de enkle typene. Syns kaffen er veldig god. Ta en titt på www.nespresso.no, så finner du de forskjellige maskinene og kaffeblandingene med priser;)
3snuppeliner Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Vi har en sånn med melkesteamer og er superfornøyde med den= Den kostet 2500, og kapslene koster ca 3,. pr stk litt ettersom hva du velger.. Det eneste er at jeg rådigger og mååå ha kruttsterk og glovarm kaffe på morgenen og da lager jeg presskanne kaffe, men resten av dagen bruker vi maskinene og det er nyyydelig=:-) Det går fort og du har en sånn deilig "creme" på toppen... Når du kjøper får du med en kapsel av hver av de som finnes også må du notere deg hvem du liker før bestilling på nespresso.no. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå