Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 I år må jeg virkelig være kreativ, har virkelig dårlig økonomi i en ovegangsperiode og må spare....budsjettet er ca kr 3000,- på 20 gaver.
ellesant Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Alle voksne kan få hjemmelaget konfekt, pent innpakkede sjokoladekaker, hjemmelaget marsipan etc... Barna blir vel noe vanskeligere... Vet ikke alder eller hva de er vant til... http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=592469
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Til voksne og ungdom kan du finne mye veldig bra til en billlig penge her: http://no.strawberrynet.com/newproduct.aspx?catgid=34 Frakt er gratis. Bare husk å ikke bestille for mer enn 200kr for hver gang så du slipper toll. Har selv bestillt flere ganger derfra og også noen julegaver i år. Veldig bra side.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 det blir jo 150kr pr gave det da. syns ikke det er lite jeg da men..
Lilleleen Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Det er fine tegnesaker på Nille, de er ikke så dyre heller. Min søster ønsket seg det ett år til min nevø, som da var 3år. Hun syntes de hadde de beste tegnestiftene )
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Vet ikke hva slags folk du dkal ha gaver til? Foreldre/svigers/søsken. Var på et senter i Oslo hvor glassmagasinet hadde hele butikken til halv pris. Vet ikke om det gjelder alle glassmagasinets butikker? Var flott klassisk julepynt. Det syns jeg er greie gaver til foreldre og svigers som "har alt". Ta noen morsomme bilder av barna dine og bestille en liten forstørrelse til foreldre/svigers. Koster 30,- kr el noe+ramme. Billige rammer på Nille. Gavekort på barnepass om du har noen du skal gi gaver til som har barn. Helt gratis -Og sikkert kjærkomment! Barn: familiebutikken.no har greie priser på leker. Kinobilletter til barn. Lag gavekort til tantebarn på overnattingsbesøk Venner/familie:Hjemmelagde gaver som kaker eller konfekt osv i fin boks. Kjøp porselenstusjer/maling og kopper. Skriv navn og dekorer. Blir personlig og søtt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Strømpebukser eller sokker? Finns jo mange kule som barn også setter pris på. Hvis du syns det blir litt kjedelig så sleng med litt julegodter eller no. Da har du en grei julepresang til under 100 lappen. Og hvis godteri er fy fy så sleng med ett tegneseriehefte/julehefte. Til voksne kan du jo gi julete eller julekaffe. Sleng med en tesil eller sjokolade så har du jo en aldri så liten gaveeske. Sokker funker jo til voksne også. Ikke det mest spennende men alltid noe man har bruk for. Har sett at de har massevis av tøffler, kosesokker etc. på kapphal. Til de minste barna får du jo pysjamas, body, bok eller leke til under 100,- Finns massevis av smågaver som sikkert blir satt pris på
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 Kjøpe sandnes fritidsgarn og strikke votter som du tover. 2 nøster til 44 kr er nok til ett par votter og så lager du hjemmelaget brente mandler og har i en spisspose du får kjøpt på jernia som du legger sammen med vottene.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Hjemmelaget drops, marsipan, brente mandler, knekk er så godt. I vår familie hart vi dilla på strikketøy, og spesielt lester. Så vi er sjeleglad når vi får lester til jul. Kan man strikke litt, så har man jo mulighet til å lage gaver selv. Og det for den ringe prisen av hva det garnet koster. Ellers er det jo mye brukbart på nille, europris osv. Kombiner litt. Til foreldre og familie kan du jo lage fotavtrykk av trolldeig av barna osv.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #10 Skrevet 25. november 2009 Bohus har billige bamser:) kjempe fine!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #11 Skrevet 25. november 2009 Dette har jeg kjøpt i år: Foreldre, svigerforeldre og besteforeldre: Kalender fra Japanphoto til 139 kr stykket Niese: Nydelige sett i kremfarget velur med noe blomster på, 159 kroner på Kappahl Søskenbarns barn: stilig sølvsmykke til 198 kr til jente på 12, topp og armbånd fra bikbok til 149 til jente på 15, stilig hettegenser til 139 fra H&M til gutt på 10. Mine søsken: to vinglass fra Rosendahl til min bror til 169 kroner, to skåler i servicet min søster samler på til 159 kroner Samboers søsken: to brødre og begge fikk engleting med et stearinlys som gjør at englene beveger seg, 99 kroner fra Ahlgrens. Min venninne: Tøff stettskål fra Black Shop Design til 169 kroner. Kom myyyyye billigere ut av det enn jeg hadde trodd Ellers pleier jeg ofte å gi bort sånne små flasker med såper og kremer fra Bodyshop, eller fine smykketing fra Assecorize (gudene vet hvordan det skrives). Gir nesten aldri for over 200 kroner, studentøkonomien når ikke så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå