moota m storebror&lillebror Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 De er helt ville!! =( Storesøster har vært i bhg hele dagen, og lillebror har vært hjemme med meg. Han har vært så rolig og vi har kost oss skikkelig. Sett film, han har badet lenge og, ja vi har hatt en rolig og koselig dag. (Han har diare) Men nå etter middag, har jeg som jeg gjorde igår, funnet frem tepper og dyner og lagt på gulvet. Det er veldig populært og barna henter puter og bamser som de har med. Men de er så overivrige og styrer og hyler og sloss og griner. Jeg tror jeg må si nei neste gang, bare for å vise at om de ikke kan oppføre seg så kan vi ikke finne på slike morsomme ting.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 lillemor sovnet til drømmehagen, så jeg er spennt på hvordan morgendagen blir her. Klart du kan legge de, spørs jo bare hvor tidlig du vil stå opp...
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2009 He he det hadde vel ikke gått så bra med storesøster selv om hun klarer seg selv til vi står opp. Hun slår på tv og sitter i sofaen. Lillebror er så trøtt at han hadde nok sovet til 7 - 7.30 i alle fall når vi skal opp likevel. Men tror jeg drøyer det pitte litt til he he =) Nå er det ikke lenge til lillebror skal stelles og storesøster skal få seg et bad i baljen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå