Gå til innhold

April: Aprilbaby :o)


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Var det ikke du som hadde en tråd på Skravle om å ta kontakt med gamle klassevenner og hvordan det (kan) går? Kan (av erfaring fra i dag) si at fjesboka egner seg ypperlig til denslags. Har fått kontakt med et par av dem jeg hang mest med på ungdomsskole og vgs og i dag hadde jeg en barseldate med en av dem. Vi har ikke pratet, ikke engang hilst i gata på 12 (!!!) år og da vi møttes på kafe i dag var det akkurat som gamle dager (bare mer news å sette seg inn i). Helt superkoselig! Men greit å følges litt på fb først bare for å se at man ikke har utviklet seg helt totalt forskjellig da men å se at man fortsatt har lik humor og like prioriteringer osv :o) Så - om det er scary å "bare ringe" kan det i alle fall være veien å gå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avslørende at jeg ikke har svart før nå - ikke vært innom her på "noen" dager :-S

Stemmer at det var meg som spurte om dette ja. En del av vennene jeg omgikk daglig før bodde jo i nabolaget vårt i byen, mine andre venner bor fra Tromsø til Fredrikstad...så vanskelig med kafetreff kan man si. Her i området vet jeg fler av mine gamle venner (fra tenårene) bor. Vurderer å se om jeg finner dem. Skader jo ikke, men tror jeg skal forberede meg på at ting er annerledes...for det er det jo. Kjekt å høre at det kan bli suksess da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...