Gå til innhold

Matte på gulvet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om hvor jeg kan få tak i en litt stor matte som babyen kan ligge på, på gulvet, som ikke er så dyr i pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puslematte fra Nille, tykk, myk og varme/kuldeisolerende. 169 kroner, omtrent 1,5 kvadratmeter stor. Jeg satt sammen 3 slike og fikk en kjempestor super lekeplass til gutten min.

Skrevet

signerer superdupermamma. Men jeg kjøpte på biltema. Super matte som er veldig rimelig i forhold til sånne proffe matter!

Skrevet

Vi har både treningsmatter av gummi e.l som vi hadde fra før og puslematte fra Nille. Bruker bare puslematta, synes den er fin og behagelig. Og så kan man ta ut tallene og ha det gøy med dem også. Vi lot henne holde 4-tallet og tok bilde på 4 mnd-dagen. Kommer til å gjøre det med 5, 6, 7 osv også. Litt morsomt syntes vi.

Skrevet

He, he, herlig med de talla mammaen til lillemor, synd at vi ikke tenkte på det vi og.

Skrevet

Vi kjøpte en treningsmatte på Reflex, som ikke inneholder gift stoffer som andre treningsmatter gjør. Kjempefin til babyen og kjempefin til deg hvis du vil trene:)koster 500,-

Skrevet

Vi har nordic matte fra intersport/g-sport. Det er en gummimatte, ikke sånn liggeunderlag style, og uten giftstoffer! Kosta 800kr, men jeg synes den er verdt pengene, og den er god å trene på i tillegg :)

Skrevet

vi har den matten fra biltem også :) skikkelig niceprice til 69 kr

Skrevet

De puslespillmattene isolerer godt og er billige, men obs, obs: Når babyen passerer sju mnd eller noe i den duren blir det utrolig gøy å rive i stykker de mattene (pusle dem fra hverandre). Det er jo greit nok, men da funker de bedre som leke enn som matte. Tok ca ett minutt fra vi la småtten ned på matta til den var puslet helt fra hverandre... :)

Nå (ti mnd) har han en standard "bilmatte" som han leker på. Den er ikke kjempemyk, men helt fin å sitte på, og den isolerer greit mot gulvet - og den funker fint som lekeplass. Slike får du kjøpt overalt der de selger gulvtepper, og de koster gjerne et par hundre kroner.

Skrevet

Tusen takk for svar. Da blir det en tur ut for å handle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...