M ♥ ♂-2010 Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Hva slags vogn skal du kjøpe/har du kjøpt og hvorfor ble det akkurat den?
Jeenie Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Det jeg foreløbig har bestemt meg for er Brio GO, fordi den er kjempelett, tar liten plass i bilen og er kul å se på..
Gjest Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Jeg ville valgt emmaljunga, simo eller brio. Har emmaljunga nå og er kjempe fornøyd! Har faktisk ikke en eneste ting jeg er misfornøyd med på denne vognen! Hadde en OTH vogn før og i mine øyner så er denne vognen søppel!!!! Kan lage en laaang liste over negative ting med OTH vognen. Hvis jeg måtte velge en med 3 hjul så hadde jeg nok tatt TFK ut i fra det jeg har hørt.
saa09 Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Jeg velger Simo kombi! Jeg har prøvd Brio, Teutonia og Emmaljunga, ikke førnøyd med noen av dem. Jeg sverger til Simo:-)
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Jeg har kjøpt en 4-hjuls Quinny med svingbare forhjul fra 2006. Dette fordi det er den eneste vognen jeg har funnet hittil som har 2 store svingbare forhjul foran OG vendbar sportsdel. Er superfornøyd, har brukt den flere ganger allerede til min "snart-4-åring":D
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Brio Sing Duo, fordi den er lett å kjøre, tar liten plass, og jeg ville prøve noe nytt... Har hatt 8-9 andre vogner...
Calexico Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Er bagen lett å ta ut på Brio Sing Duo? Og er sportsdelen vendt mot deg?
Ladybug~N&E Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 beholder min gamle brio kombi 06 fra førstemann jeg tenker jeg. er godt fornøyd med den selv om den ikke ser knallkul ut og ikke er lett og liten. den triller godt på all slags underlag er solid og sikker og det er vel det jeg synes teller mest. har lyst på ny men det er fordi jeg har lyst på en ny og kulere/finere modell... men det er bare vil ha.. ikke må ha;)
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Her satser vi på simo vogn, litt usikker på om d blir duo eller kombi. Tror vi går for kombi etter mye fram og tilbake...babyen kommer i mars så da tror vi den blir best.
TBmaibaby2010 Skrevet 25. november 2009 #10 Skrevet 25. november 2009 Her blir det Simo kombi! En solid, god og stødig 4 hjuls vogn! Jobber i barnehage og har sett og kjent på mange dårlige vogner, og kommer aldri til å ha en 3 hjuls vogn!
mamma og my Skrevet 25. november 2009 #11 Skrevet 25. november 2009 her blir det emmaljunga duo edge som jeg hadde til storesøster. Er veldig fornøyd med den som trille-tur-vogn, men den er litt mer knot å få inn i bilen.... Den er solid, har god plass til pose og baby, og har mange funksjoner.
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 25. november 2009 #12 Skrevet 25. november 2009 Vi har valg Bugaboo Cameleon. Jeg hade den til sønnen min og angret som en ulv at jeg solgte den. En super god og lett vogn!
2010 Mammaen Skrevet 25. november 2009 #13 Skrevet 25. november 2009 Har ikke begynt å tenke veldig mye på det, men jeg vil ha en med fire hjul. Av de jeg har sett på bilder liker jeg best Simo, Brio og Emmaljunga, så tenker at det blir en av de. Brio er en del lettere og dermed enklere å få inn og ut av bil, så foreløpig ligger den et hestehode foran. Har goood tid på meg, men det er jo greit å være oppdatert dersom man skulle komme over et godt tilbud.
Gjøkeredet③ Skrevet 25. november 2009 #14 Skrevet 25. november 2009 Jeg har en Simo Kombi som sønnen min på snart 1-år koser seg oppi, så den skal jeg bruke til lillebror som kommer i April:o) Ville ikke bytta den ut for alt i hele verden! Storebror får kose seg i i trilla (Bee), også skal vi investere i en TFK søskenvogn.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 25. november 2009 #15 Skrevet 25. november 2009 Calexio :-) Ja bagen er lett og bære etter kalesjen, og sportsvogndelen kan en ha begge veier... Det med sportsvogdelen at en kan ha det begge veier, var en av de største grunnen til at jeg kjøpte den... Og at den er lett å trille, og tar liten plass sammenslått :-)
♥Madame_Mim♥ Skrevet 25. november 2009 #16 Skrevet 25. november 2009 Jeg har valgt brio kombi. Den er god på all slags underlag noe som er viktig for meg når jeg bor på landet :-)
cicamica Skrevet 25. november 2009 #17 Skrevet 25. november 2009 jeg kjøpte denne på e-bay=) med bilsete og sportsdel og alt tilbehør for 2800 med frakt=) håper jeg gjorde et godt kjøp=)
Calexico Skrevet 26. november 2009 #18 Skrevet 26. november 2009 Takk for svar TBM28_venter_nr_4 Det høres ut som en perfekt byvogn, tror faktisk det blir en sånn på oss og:) Også synes jeg den er veldig fin og
Elise80 Skrevet 26. november 2009 #19 Skrevet 26. november 2009 Vi har kjøpt TFK. Mannen min fikk lov til å velge hvilken vogn vi skulle ha. Jeg liker også denne vogna veldig godt fordi den er superlett, god plass i bagen og den tar lite plass når man slår den sammen. Den har også store hjul som er fylt med luft, så den fungerer godt i byen og i litt mer ulent tereng. Har ei venninne som har samme vogna og hun er veldig fornøyd. Jeg ville egentlig ha bugaboo, men mannen min synes at den var alt for liten og feminin. I ettertid så har jeg jo også skjønt at dette kanskje er mer en byvogn. Jeg har to venninner som har denne vogna. De bor i Oslo og er kjempe fornøyd. Men bugaboo er veldig fin altså Og det er god plass i bagen.
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 26. november 2009 #20 Skrevet 26. november 2009 Helt klart emmaljunga. Stor favoritt, nå har vi jo det fra 1. ongen, men skulle jeg kjøpt ny vogn ville det ikke vært noe tvil. De er bla lette å kjøre i forhold til mange andre vogner jeg har vært borti. Jeg foretrekker 4 hjuls vogn. Er det noen i tvil vil jeg absolutt anbefalle disse vognene. Vi har ikke edge duo, men en duo vogn som het classic eller smart(noe sånn). Kjempe vogn å noen 1000 lapper billigere enn edge duo vogna.
Kristannaa Skrevet 26. november 2009 #21 Skrevet 26. november 2009 Bugaboo cameleon,lett og god vogn.
Gjest Skrevet 26. november 2009 #22 Skrevet 26. november 2009 emmaljunga city cross. den er liten, lekker og lettvint! lett å løfte, lett å slå sammen, lett å trille, lett å løsne bagen på osv..
vannmann_81 Skrevet 26. november 2009 #23 Skrevet 26. november 2009 Skal ha TFK - kjøper av en venninne som er kjempefornøyd med den. Dessuten går den inn i liten bil
Hybelkanina Skrevet 26. november 2009 #24 Skrevet 26. november 2009 Jeg sikler på Emmaljunga Mondial Duo, så det blir nok det til min lille, men vil gjerne vite kjønnet før vi bestemmer oss for farge ;o)
Annci<3 Skrevet 26. november 2009 #25 Skrevet 26. november 2009 Jeg sikler også etter Emmaljunga Mondial Duo, men slettes ikke lett å finne vogna brukt, med riktig farge og rett understell. Blir solgt på dagen :/ Jeg velger en Emmaljunga duo vogn fordi den har alt jeg ønsker av en vogn teknisk. I tillegg er det den fineste av de "klassiske" vognene (forstår virkelig ikke de som velger kassevognen Simo, æsjibæsji). Ser bra ut, er robust og holder det kalde, sure været ute og kommer seg frem i terreng. Emmaljunga Edge og Mondial er teknisk like, men siden Mondial er hakket mer eksklusiv er det dette som er drømmevogna for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå