Gå til innhold

Svangerskapsbilder/magebilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden dag en av svangerskapet mitt vært veldig klar på at vi må være flinke til å ta bilder av magen og forevige graviditetstiden. Moro å kunne følge med på forandringene på magen fra måned til måned, men den gang ei. Ble liksom aldri til det og nå er jeg plutselig i uke 32. Derfor dro jeg i helgen som var til fotograf for å forevige magen. Det ble mange bra bilder og moro at det er en person som vet og kan slik at bildene blir best mulig. Jeg hadde med en del forskjellige "rekvisitter", klær, sko til både meg og Lenita og fotografen hadde jo også diverse liggende hos seg. Alt er på en måte helt og holdent opp til fantasien på hva man kan bruke.

Legger ved link til en side hvor fotografen har lagt ut noen av de bildene han synes var best fra shooten, hvis noen ønsker å ta en titt.

Det ligger også ute bilder fra ulike fotoshooter han har hatt tidligere også..

http://www.langleite.no/2009/11/gravid/helene/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flotte bilder!! :-)

Vet ikke om jeg hadde tatt meg like godt ut forran kamera!! :-)

Skrevet

Takk :) Var veldig spent selv i og med at jeg aldri har tatt slike bilder før, men det var en veldig fin og positiv opplevelse. Viktig at fotografen er flink og tar hensyn. Også hjelper det å ha med en god venninne også :)

Skrevet

Kjempefine bilder, du har en flott mage! Så deilig det må være å ha et godt forhold til gravidmagen. Selv har jeg lagt ned totalforbud mot å ta bilder av meg under svangerskapet (liker ikke å bli tatt bilde av ellers heller...), jeg takler ikke helt å se ut slik. Enda jeg har ikke lagt på meg noe annet enn selve magen. Synes andre er veldig fine som gravide, det er nok bare ikke noe for meg :-/

Skrevet

Kjempefine bilder Helene, her blir det vanskelig å velge!! Jeg har akkurat som deg tenkt å ta bilder underveis, men det har ikke blitt noe av, og nå er jeg snart i uke 34 med herlige ødemer og et ansikt som ikke ligner meg i det hele tatt.. .god ide å ta bildene hos fotograf, litt stiligere enn hjemme i stua!

Datteren vår skal forresten hete Helene, kjempefint navn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...