Maria & mini Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Hva gjør dere der ute da dere finner ut at dere er gravide? Med vår første så sa vi det til alle med en gang.. Også ble jeg gravid her i vår, og vi fortalte det bare til foreldrene våre, men så var det en av de som ikke klarte å holde kjeft, og dermed visste en hel masse det.. Og det endte jo opp med at jeg mista det. Nå står dilemmaet her, vi fant ut på fredag at vi skal ha en til.. Er jo ikke mer enn litt over 4 uker på vei da, så gubben min vil ikke at vi skal si det til noen, forutenom hans mor. Så hun vet det, men vi vet at ho ikke sier det til noen. Men så har jeg en sånn kjempelyst til å skryte av det liksom, og si det til noen.. Men ligger jo godt plantet at vi mistet i vår :/ Hva har dere gjort?
DK+2 Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Fælt å høre at du mista sist... Jeg tror nok jeg ville venta med å fortelle det... spesielt med tanke på hva som skjedde sist. Skjønner godt du er kjempeglad, stolt osv, men tenk så fint å ha en så stor å fin hemmlighet da, bare dere Her fikk noen vite det da jeg var i uke 8, sambo klarte ikke holde det for seg selv på en campingtur vi var på.. :/ Men jeg er glad det var noen venner av oss han fortalte det til og ikke noen andre "tilfeldige", for de han sa det til, sa det ikke videre. Jeg ville jo helst vente til etter uke 12 da før vi sa det til noen. Men ting kan jo skje senere i svangerskapet og folk får jo vite det uansett, tenkte jeg. De aller fleste fikk vite det rundt uke 12. På jobb sa jeg ifra litt tidligere, pga vanskligheter med å finne vikarer og det at jeg ble sykemeldt pga kvalme og energiløshet. Du/dere må nesten bare gjøre det som dere syns er rett. Men JEG tror jeg ville ventet.. vet det ikke er lett! Gratulerer så mye som gravid igjen forresten, krysser fingrene for at denne spiren holder seg der den skal i 36 uker til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå