Yvonne83 Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 vet det er viktig aa holde seg i form og alt det der men eg e blitt saa lat....... Prover aa gaa nesten vaer dag en ca 30 min tur men det er flere enn en gang jeg har "glemt" d..... Hvordan er d med dere andre?????
mammasittgoll Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Hei! JEg er mega lat....huff huff. skulle apselutt vært i mær bevegelse. Men, etter jeg kommer hjem etter en lang dag på jobb, så klarer jeg ikke annet å sløve meg på sofaen. Føler jeg har gjort mitt når jeg har klart meg gjennom en hel dag på jobb jeg asså.. JObber som ped leder i en bhg, småbarnsavdeling...å det er krevende nok i seg selv. Så det var godt å høre det er flere enn meg som er lat
Linnhost88 Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Har "glemt" det jeg også! Var veldig flink de første mnd, men nå gidder jeg ikke lengre! Er ikke vær heller da, men går ikke om det er sol likevel! :S Uff, jaja de trente no ikke for 30 år siden og det gikk bra med dem
Elinlita Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Jeg går en time om morgene og en time om kvelden. Føler egentlig at jeg får mer ut av styrketreningen enn av å gå, men "stivner" så lett i kroppen, så må ut å gå mye.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 jeg får tur me hunden 5 dager i uka å svømmer to dager i uka.. har nå fått bekkenløsning, så blir litt mindre gåing, er litt redd får å skli å dette... hadde jo vært toppen av kransekaka med en knekkt fot
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Jeg går ikke så mye turer, men har en jobb hvor jeg går og står hele dagen, så da er det deilig å kunne sitte/ligge litt når jeg først kan Men med en 2,5 åring i hus er ikke det like lett heller, så føler jeg får nok av beveglese ja
hulderpus Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Hei Skulle gjerne vært flinkere jeg og, men er så mørkt om kvelden når jeg kommer hjem fra jobb (kl 17). Ikke noe gøy å gå alene.. Prøvde å jogge på stedet forran tv i går og gå kjapt opp og ned i trappa..he he. Du som går en time morgen og kveld: Hvordan får du tid?
86modell* Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Går tur et par dager i uka. Orker ikke mere for som oftest har jeg så mageknip og da er det best å ligge på sofaen.
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 26. november 2009 #9 Skrevet 26. november 2009 Jeg har heldigvis hund, så her må man opp av sofaen! Uten henne hadde det nok blitt heller dårlig tror jeg. Min nye favoritt er å hive på meg termodressen (som jeg for øvrig så vidt får igjen glidelåsen på) og gå i lysløypa når det er drittvær. Ingen andre folk der da:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå