Gå til innhold

er dere flinke til aa gaa tur??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet det er viktig aa holde seg i form og alt det der men eg e blitt saa lat.......

Prover aa gaa nesten vaer dag en ca 30 min tur men det er flere enn en gang jeg har "glemt" d.....

Hvordan er d med dere andre?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

JEg er mega lat....huff huff. skulle apselutt vært i mær bevegelse. Men, etter jeg kommer hjem etter en lang dag på jobb, så klarer jeg ikke annet å sløve meg på sofaen. Føler jeg har gjort mitt når jeg har klart meg gjennom en hel dag på jobb jeg asså.. JObber som ped leder i en bhg, småbarnsavdeling...å det er krevende nok i seg selv.

Så det var godt å høre det er flere enn meg som er lat :P

Skrevet

Har "glemt" det jeg også! :P Var veldig flink de første mnd, men nå gidder jeg ikke lengre! Er ikke vær heller da, men går ikke om det er sol likevel! :S Uff, jaja de trente no ikke for 30 år siden og det gikk bra med dem :P

Skrevet

Jeg går en time om morgene og en time om kvelden.

Føler egentlig at jeg får mer ut av styrketreningen enn av å gå,

men "stivner" så lett i kroppen, så må ut å gå mye.

Skrevet

jeg får tur me hunden 5 dager i uka å svømmer to dager i uka.. har nå fått bekkenløsning, så blir litt mindre gåing, er litt redd får å skli å dette... :P hadde jo vært toppen av kransekaka med en knekkt fot ;)

Skrevet

Jeg går ikke så mye turer, men har en jobb hvor jeg går og står hele dagen, så da er det deilig å kunne sitte/ligge litt når jeg først kan :) Men med en 2,5 åring i hus er ikke det like lett heller, så føler jeg får nok av beveglese ja ;)

Skrevet

Hei

Skulle gjerne vært flinkere jeg og, men er så mørkt om kvelden når jeg kommer hjem fra jobb (kl 17). Ikke noe gøy å gå alene..

Prøvde å jogge på stedet forran tv i går og gå kjapt opp og ned i trappa..he he.

Du som går en time morgen og kveld: Hvordan får du tid?

Skrevet

Går tur et par dager i uka. Orker ikke mere for som oftest har jeg så mageknip og da er det best å ligge på sofaen.

Skrevet

Jeg har heldigvis hund, så her må man opp av sofaen! Uten henne hadde det nok blitt heller dårlig tror jeg. Min nye favoritt er å hive på meg termodressen (som jeg for øvrig så vidt får igjen glidelåsen på:P) og gå i lysløypa når det er drittvær. Ingen andre folk der da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...