Gå til innhold

Hvor ofte er mennene deres ute på ettermiddager/kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er mye borte nå for tiden fordi det er masse å gjøre på jobb. Jeg kjenner jeg blir utrolig sliten av det, og priser meg lykkelig over at han stort sett alltid er hjemme sammen med oss, eller så finner vi på ting sammen...

Hvordan er det med dere? Blir dere slitne av å være hjemme alene med den lille på ettermiddagen? Jeg mener, etter x antall timer på formiddag og frem til fem-tiden, er jeg allerede rimelig sliten og føler meg litt opptygget og utlugget av den lille... Jeg har sagt gang på gang til meg selv de siste ukene, at jeg har bare så utrolig stor respekt for alenemødre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt, man blir faktisk sliten av barn.

Mannen min er sjelden borte på noe når han er hjemme da prioriterer han familien. (reiser mye med jobben og innimellom så er det mye ekstra.. ) Må innrømme at jeg synes det er litt koslig når mannen er borte jeg da, da koser jeg og bana oss ekstra og dessuten så har jeg det stille og godt etter at de er i seng.

Skrevet

Han går på norsk kurs 2 kvelder, deriblandt i kveld. Ellers er det jeg som går ut, eller vi går ut sammen.

Skrevet

Mannen min går aldri ut på kveldstid! Slitsomt det også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...