gravid-81 Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 hadde i natt mye kynnere, vondt i ryggen og magen. Dette har fortsatt nå i dag. Mye oftere enn det jeg har hatt tidligere. Prøver å ta tiden, men føler ikke det er noe system (da det kommer "vanlige kynnere" og de hardere om hverdndre..) . Føler magen er mye hardere nå enn det den har vært tidligere når jeg har hatt kynnere + det gjør vondt i korsryggen. Noen som vet om det kan være rier? I såfall er det noen som vet hvor lang tid går det før de kommer så ofte at en bør dra til sykehus?? (har ca 1/2 time til sykehuset..)
_Løvemamma_ Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Høres helt ut som min natt. Var helt over i morges, men har tatt seg opp igjen utover ettermiddagen. Skal ikke påstå at jeg føler meg sikker på forskjellen mellom rier og kynnere, men inbiller meg at når riene tar seg opp såpass at det faktisk er en fødsel pågang så merker man det? Håper iallefall det! Heldigvis har jeg bare noen minutter til sykehuset.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Spurte om dette på sykehuset i går.. En grei regel (finnes selvfølgelig unntak) Men er man i tvil, så er det som oftes kynnere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå