Gå til innhold

Endelig snart min tur :-)

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til overtidskontroll på sykehuset i dag, og har fått time for igangsetting i morgen kl. 8! Ble strippet også, så kanskje skjer det noe allerede i natt? Fikk også akupunktur nå nettopp, og hun avsluttet med å sette et par nåler som skulle sette i gang fødselen. Er veldig spent nå... Uansett er jeg snart mamma, enten det skjer av seg selv eller ved igangsettingen. JUHUU, ventetiden er over :D:D:D

Lykke til dere andre som også skal i ilden nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige du som snart får holde babyen din! :) Lykke til!:)

Skrevet

Lykke til:-) deilig å vite når man får se ungen sin:-) maeve om ikke så lenge din tur også:-) 4 dager max vel, ønsker deg lykke til også:-)

Skrevet

Takk for det, føler jeg har gått så lenge å ventet nå at jeg nesten tror at hun aldri kommer:) Men har fått overtidstime på sykehuset på fredag kl.08.30, så er hun ikke kommet til da så håper jeg at de gjør noe da! For nå er jeg leeeeeiiii... Lykke til alle sammen!:)

Skrevet

Jeg ble også strippet idag.. Har du kjent noe etterpå?? Jeg har blødd endel og har skikkelige tak i rygg og mage. Håper jo noe er på gang, men siden jeg ikke var moden tror jeg nok det bare er maserier.. Lykke til!! Vi går for fødsel i natt:)

Skrevet

hei.

Så spennende..

Lykke til!!

men du, hvor satte ho dem siste nålene?

Skrevet

Tusen takk damer!

Jeg gikk og la meg nedpå etter middagen, og jammen fikk jeg ikke sove en time... Deilig! Har hatt regelmessige tak i noen timer nå, varer i ca. 45 sek og kommer ca. hvert 10. min. Men de er veldig svake enda, så er nok ikke noe å stresse med. Har hatt masse kynnere før, men dette er i hvert fall første gang de er regelmessige, så håper de tar seg opp i løpet av kvelden og natta.

Jeg har også blødd en god del etter strippinga (jm sa jeg kom til å blø "litt"). Jeg var visst moden (jippi!), og derfor kan de sette i gang i morgen. De var veldig skeptiske til igangsetting ellers pga at det kunne dra veldig ut i tid, mor og barn ble veldig slitne, dårlig fosterlyd og etterhvert haste-ks... (worst case, selvfølgelig). Jeg ble så glad da hun sa jeg var moden. Selv om det ikke skjer av seg selv i natt vet jeg i det minste at jeg skal i ilden i morgen. Utrolig godt å vite! Når attpåtil ungen ble estimert til +19% (og jeg er lita) er det godt å få det overstått før han blir enda større... Hadde også litt lite fostervann, men ellers så alt fint ut.

Lykke til du også Maeve! Kjenner følelsen av at det "aldri" skal skje. Du får prøve å holde motet oppe, det må skje noe snart uansett :-)

Skrevet

lykke til,krysser alt for fødsel i natt da;-)))

Skrevet

De siste nålene satte hun på utsiden av lilletåene.

Håper på action nå, men foreløpig ser det ut som alt har roet seg... Skal prøve å få en god natts søvn nå.

Tusen takk for all god støtte, jenter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...