Zayla Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Da var jeg på ultralyd i går, var utrolig spennende.Der fikk vi se en sprell levende baby, Var litt bekymra i ett innlegg lenger ned.. Men var ikke noe å bekymre seg for egentlig fant ut at jeg akkurat var 17 uker på vei i dag. Og fikk ny termin, 7. Mai 2010 Det blir en liten prins da <3
odin123 Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 så koselig! gratulere med prinsen i magen skal selv på ultralyd om 2 uker kan nesten ikke vente har termin 10 mai.
DK+2 Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Gratulerer så masse!! Jeg er annengangs og merka at jeg var myyyye mere bekymra denne gangen før ultralyd enn forrige gang. Tror det har noe med at jeg viste så lite forrige gang iforhold til denne gangen. Ble utroooolig letta over å få høre at alt er iorden med den lille Her blir det ei prinsesse, har en prins fra før <3 <3 <3 Vi er så heldige som skal bli foreldre! Masse lykke til videre.
stinis1973 Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 hurra og grattus med prinsesse sprell i magen... skal selv til fred, er så spent.... har jente fra før.... hadde jo vært stas med en gutt men magefølelsen sier jente og hjertefrekv likt som første mann . selv om det ikke er sikre tegn førjuls hilsen fra skien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå