Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Hva mener du? Alle som starter en tråd er HI. Og denne gangen er det du.
Gjest Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Vanligvis ikke siden jeg oftes viser nikcet mitt. Men jeg syns det er veldig greit at Hi underskriver sine innlegg senere i diskusjonen med Hi, litt lettere å vite hvem man diskuterer med^^
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 A-ha jeg har ikke forstått det. Ganske ny her på forumet, og til å begynne med trodde jeg det var en person som signerte med HI. Trodde jo denne personen var helt skutt, siden det var så sprik i alle spørsmålene og historiene denne skrev=)
Gjest Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Hehehe. du er nok ikke den første som lurer på dette her inne:) Husker jeg stussa på det samme de første ukene jeg var her inne^^
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 hva står egentlig HI for? tenker i andre fora der TrådStarter blir kalt TS...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Egentlig så har det vært ganske så underholdene. Heh.. ikke for å snakke om hvordan denne personen ser ut i mitt hodet. Galskap setter fantasien i sving;) Trall.. HI <-------
Gjest Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Hahaha et kan jeg tenke meg:D Du må jo ha tenkt at denne personen "Hi" virkelig trenger proff hjelp;P Og hatt personlighetsforstyrrelser^^ Ler litt av deg/det ennå^^ Litt morsomt når fantasien tar overhånd^^
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #10 Skrevet 25. november 2009 Ja jeg trodde hun var helt gal=) har til og med diskutert det med samboeren, at stakkars ungene hennes, om det i det hele tatt var sant at hun hadde noen=) haha
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #11 Skrevet 25. november 2009 Haha nå fikk jeg meg en god latter her, får også denne forskrudde HI opp i hodet mitt, og bare spinner videre.....hehe nei nå er jeg trøtt skjønner jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå