Gå til innhold

Hvordan er magen?


*månestråle*

Anbefalte innlegg

Har dere begynnt å få mage ennå? Min står virkelig rett ut og jeg ser kjempegravid ut allerede. Er 11+1, er det mulig å få mage så tidlig? Mulig jeg er litt oppblåst også, men kan ikke skjønne at det bare er det...Har begynnt med gravidbukse allerede liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå bare oppblåst jeg, tror jeg... mn jeg merker at jeg er breiere rundt mage og hofte for jeg har blitt nødt til å pakke bort alle dungeribuksene mine. Jeg har ikke gått henn å kjøpt meg gravidbukse enda, mn det blir vel ikke så altforlenge til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veldig oppblåst, helt fra til og med søndag som var (12+2). Nå er magen så og si som vanlig igjen... bekymrer meg seff.. skal på ul i morgen. Håper det fortsatt er en levende liten baby inni der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

I følge tidlig UL er jeg 10+0 idag, ifølge menstermin 11+0, og JA jeg synes magen er synlig. Jeg har veldig treg mage om dagen og derav luft i magen, men ikke SÅ mye :)

 

Føler meg nesten teit når jeg sier jeg mener å ha mage, for alle andre som har vært gravide sier at de ikke fikk sin synlig før i 4-5 mnd. Det kan da ikke stemme :) Kanskje der er 2 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå 10 + 4, og føler bare jeg får litt mage på kvelden, men jeg går hele tiden med en konstant følelse av at det ikke er plass til mer inni meg. Akkurat som mat og drikke stopper opp i halsen og ikke får egentlig plass i magen. Så nå må det nesten bare begynne å ese ut snart for det føles serdeles trangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge ultralyd er jeg 13+2 nå og har det på samme måte som flere andre - synes magen er der på kvelden, og føler meg vanvittig oppblåst.

Jeg har allerede gått til innkjøp av noen par mammabukser etter at jeg måtte pakke vekk mine vanlige jeans. Bestilte på nett hos motherhood.com - de har masse fint, det er billig og i mitt tilfelle kom de på døra før det hadde gått en uke. Genialt. =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag foler det samme som dere, det kan ikke bara vara luft.

kjekkt syns eg ;)

bestillte nyligt mammabukse til jobbet (kan ikke få igen glidelåset på de vanliga..)...men det var litt komiskt...de er store som tält...må legge opp dem og sy inn dom i benen innan de kan brukes..haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har en mage som står rett ut...er litt treg i magen, men føler ike at det er mye luft der, det var mer i begynnelsen. Jeg føler at magen min presser seg utover og det er i grunnen litt slitsomt. Helt slutt på vanlige bukser for min del. Jeg er 10+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig ikke 10 + 4. Blir helt forvirra når jeg logger meg inn på BIM og det står at jeg er i uke 10. Det blir jo 9+4 når jeg er i uke 10. Sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en mage som står rett ut som en kul, og ser ut som 4 mndr gravid eller noe... :/ ikke så gøy. Bukser er uaktuelt, her går det i gravidtights eller strømpebukse fra h&m og kjoler/tunikaer.. Heldigvis litt mindre oppblåst nå (uke 12:) enn de første ukene 5-8... Håper liksom på at kroppen har vendt seg til den nye tilstanden og at den oppblåstheten skal roe seg litt ned etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt å få en grei kul nå, men jeg er vel det man kan kalle unormalt slank i utgangspunktet.. ;)

I tilegg så har jeg to små sjørøvere i magen, så det skulle vel bare mangle! Men bank i bordet har jeg fortsatt ikke lagt på meg noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 11 + 6 og i går så jeg for første gang en antydning til en bitte liten bul på nederste delen av magen. Helt klart ikke det samme som den litt mer opplåste magen jeg har hatt til tider på kvelden. Og bulen er der i dag også, så regner med det ikke er innbilning. Jeg er også veldig slank og har i tillegg gått ned endel i løpet av første trimester. Og som Mamma'n til Ferdinand så har jeg to små i magen, så det kan kanskje forklare at det synes så tidlig. Men det er veldig, veldig lite enda, da, så det er ikke noe andre kan se. Ble ellers fortalt av en jordmor som selv har gått med trillinger at jeg ikke skulle forvente å se noe før rundt uke 14 med tvillinger, så dette er overraskende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer så veldig, at jeg ikke tror man skal høre så mye på når man kan forvente å se noe... Én kollega av meg så jeg at var gravid da hun var to måneder på vei (med første!), mens en venninne ikke fikk mage før sjette måned.

 

Jeg er 12 uker i dag, og her synes ingenting. Faktisk føler jeg meg mindre nå enn for et par uker siden siden oppblåstheten begynner å gi seg litt. Men jeg føler det litt nederst i magen, har en annen "tyngdefølelse" i magen enn tidligere. Vekten har ikke gått opp foreløpig.

 

Gleder meg litt til deg begynner å synes, da blir det enda litt virkeligere :) Samtidig er jeg egentlig glad for jo lengre tid det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+2 idag, og magen har plutselig blitt kjempestor! Jeg er litt bekymret, jeg vil ikke bli stor så alt for fort.... Man har en tendens til å sammenlikne seg med alle andre og da blir det fort til at man blir bekymret om man er "utenfor normalen"...

Men det skal sies at jeg de siste par ukene har hatt fullstendig stopp i systemet, så det er mulig at det er mye luft - forhåpentligvis er det det.. Nå har jeg begynt på Duphalac for forstoppelsen, så får vi se om det er graviditeten eller lufta som gjør magen så stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...