Gå til innhold

juuhuuu.. Er 3D ultralyd i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder og gruer meg til kl 17 idag da er det 3d...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så moro =)

Håper vi får høre hvordan det gikk :):)

Jeg skal på 3D UL i Bergen 03 desember.... På min 29 års dag ^^

Skrevet

Hei igjen. Gikk veldig bra på 3D legen var såå flink og forklarte så godt om alt han gjore. Snuppa i magen var litt over gjennomsnitt i vekt på 970 gram. hehe. og hun fikk poengsum på trivsel og det på 8 av 8 poeng , noe som var bra. han kunne see hun hadde det bra. Vi fikk over 50 bilder noe som også var bra. hun var litt sjenert i starten med å ta armen over ansiktet. men det ordna legen med å små donke i magen for å få henne til å røre på seg. Det gjore hun også. hihi

sitter bare å smiler gleder meg til å møte henne.....

Skrevet

Hvor var det du tok ultralyden? jeg bor i oslo men hvis det er i området kunne jeg tenke meg å vite hvor du var samt hva det kostet og hvor langt bør man være på vei før man kan ta?

Skrevet

Hei jeg tok på jessheim- kan virkelig anbefale deg han.. han har den CV For å si det sånn. Jeg betalte 1300 kroner for 40 min. og mange bilder og filmer som vi fikk hjem på cd.. sender deg hjemmesiden dems så kan du lese om han legen også.. http://www.spesialistsenteretforkvinner.no/ Jeg er er i uke 26 ..å vi så veldig bra...

Skrevet

Så spennende. Mine foreldre bor på jessheim så jeg er der endel (bor i nord-trøndelag nå), takk for tipset. Når jeg kommer så langt skal jeg også bestille der:-)

Skrevet

Bare hyggelig... Håper du får like bra opplevelse som meg....

Skrevet

Så dyrt!!! Jeg var akkurat på 3D, litt usikker på hvor lenge jeg var inne, men en halvtime ble det i alle fall. Noe tid jo jo bort i starten. Fikk med bilder og CD på 16 minutter med både 2D og 3D filming og filming og måling av det meste. Også penis ;-). Betalte 600,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...