Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Jenta vår er syk i disse dager og går på medisiner for halsen.Hun er bedre, men er trist og lei og gråter mye. Nettopp var jeg og skiftet på henne og skulle ta bort puss fra nesen. Hun ble så sinna, gråt og gråt og ble helt blå på leppene og "borte" i øynene. Helt vill i blikket og "ikke seg selv.." Det var så skummelt, løftet henne opp og trøstet, hun fikk normal farge tilbake. Har lest om affektkramper og det er nok det det var. Men uff, så ekkelt.. :-(
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 hvis det skjer igjen, så blås henne i ansiktet det hender de gråter seg bort, og glemmer å puste - derfor blå. En blås i fleisen gjør at de trekker pusten!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Åh, det viste jeg ikke! Takk for tipset, skal skrive det med store bokstaver i bakhodet. :-) HI
DK+2 Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Ei jeg er gudmor til brukte ha det slik. Hun kunne gråte, men gråten var helt lydløs og hun ble blå på leppene. Hun "kiknet" av som foreldrene kalte det. De måtte bare ta henne opp, så gikk det over. Syns det var så ekkelt å se på, for jeg ble så redd for henne, spesielt de første gangene. Vet ikke om det er farlig. Fint med tipset du fikk da, håper det hjelper om det skulle skje igjen!
ツ Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Uff... slik var min eldste sønn da han var baby og.... Han gråt seg "bort" flere ganger... det var litt skremmende innemellom, spesielt de første gangene. Men, jeg og blåste på han ) det hjalp det Husker godt et par ganger jeg måtte vende han "opp-ned" og deretter blåse som besatt...uff, skremmende, men ikke farlig lærte jeg meg etterhvert )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå