Gå til innhold

Har du begynt på julerengjøringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke ta noen storvask her. Det er en liten leilighet og den var nedvasket når vi flyttet inn i sommer.

Men idag har jeg vasket de fleste vinduene og skal tørke skikkelig støv før jeg setter frem julepynten.

Skal ikke ha folk her i julen heller. Synes det er mer gøy om man skal ha huset fullt av folk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har tørket støv her og skal prøve å få pusset vinduene om det slutter å regne et lite øyeblikk, så blir det å vaske her imorgen tenker jeg.

Skrevet

Tja hadde ikke tenkt å vaske tak og vegger til jul, pga opppussing i sommer, måtte vaske alt når vi var ferdig.Bygg støv overalt. Men har vaska badet, kjøkkenet og deler av gangen. Vi har gang i 3 etasjer. Men må jo tørke støv over alt da,

Skrevet

Ja jeg har fått vaskedilla:)) Neida fult så gale er det ikke, men jeg har vaska en god del. Og de er så deilig. Men egentlig liker jeg bedre å "vaske ut huset" til sommeren, når det er lyst og fint ute, og frisk og god luft:)

Skrevet

Nei, har ikke det, har satt inn 3 nye vinduer nå nettop, så de blir ikke vasket. Har hengt opp julegardiner på de vinduene da.

Skrevet

Vel, planene er der i alle fall. Og har rundvaska huset mange ganger i hodet. ;) Blir vel tatt noe i neste uke når barna er hos far. Har uansett ikke tenkt å ta så mye mer enn kjøkkenet, og støvtørking rundt om. Syneste ikke huset er så skittent at det trenger storvask, så det sparer jeg til våren.

Skrevet

Nei, eg vasker når det trengs, så her er det rent i skuffer å skap. :)

Gleder meg til å pynte da. :D Kan nesten ikke vente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...