moota m storebror&lillebror Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Jeg skal ikke ta noen storvask her. Det er en liten leilighet og den var nedvasket når vi flyttet inn i sommer. Men idag har jeg vasket de fleste vinduene og skal tørke skikkelig støv før jeg setter frem julepynten. Skal ikke ha folk her i julen heller. Synes det er mer gøy om man skal ha huset fullt av folk.
Lene~mor til tre Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Ja jeg har tørket støv her og skal prøve å få pusset vinduene om det slutter å regne et lite øyeblikk, så blir det å vaske her imorgen tenker jeg.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Tja hadde ikke tenkt å vaske tak og vegger til jul, pga opppussing i sommer, måtte vaske alt når vi var ferdig.Bygg støv overalt. Men har vaska badet, kjøkkenet og deler av gangen. Vi har gang i 3 etasjer. Men må jo tørke støv over alt da,
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Ja jeg har fått vaskedilla:)) Neida fult så gale er det ikke, men jeg har vaska en god del. Og de er så deilig. Men egentlig liker jeg bedre å "vaske ut huset" til sommeren, når det er lyst og fint ute, og frisk og god luft:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Nei, har ikke det, har satt inn 3 nye vinduer nå nettop, så de blir ikke vasket. Har hengt opp julegardiner på de vinduene da.
Agehya Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Vel, planene er der i alle fall. Og har rundvaska huset mange ganger i hodet. Blir vel tatt noe i neste uke når barna er hos far. Har uansett ikke tenkt å ta så mye mer enn kjøkkenet, og støvtørking rundt om. Syneste ikke huset er så skittent at det trenger storvask, så det sparer jeg til våren.
Baila Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Nei, eg vasker når det trengs, så her er det rent i skuffer å skap. Gleder meg til å pynte da. Kan nesten ikke vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå