Gå til innhold

Hva er deres verste juleminne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt verste minne er da faren min var full julenisse... :-//

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da taket på huset ble ødelagt i storm, og vi måtte rett og slett flykte huset om natta.

Skrevet

mitt verste er.... faren min sint... kaster julegaven inn i ovn... raserer middagen.. kjefter å mamma... Men det gjentok seg jo hele året ..

Skrevet

Første (og eneste) jul med min stemors familie hvor alle var drita, morsomt...

Skrevet

Det må være siste jula jeg feira sammen med familien min. Faren min er psykopat, og en helt motbydelig person. Hater bare hele den stemningen som er i huset... Aldri mer!!!

Skrevet

Første gangen jeg skulle feire jul hjemmefra. Jeg og han som var samboeren min på den tida, hadde alltid feiret jul hos min familie fordi faren hans stort sett var full hele jula, men nå var han nygift og lovet at alt skulle bli annerledes..

Vi kom, pyntet og pene til et hus med et juletre - og det var det av julepynt, svigerfar, kona og barna hennes i joggebukser, alle fire godt på en snurr, så jeg måtte ta over på kjøkkenet for å få i stand noe julemat ( riktignok sto ribba i ovnen, men resten var ikke gjort). Jeg og sambo dekket bordet, serverte mat, og foreslo å spare resten av akevitten til en annen dag. Da ble det brudulje...Jeg ble skjelt ut for at jeg var prippen som ikke drakk ( jeg er diabetiker og tåler ikke alkohol) at jeg så ut som jeg trodde jeg var noe ( fordi jeg hadde pyntet meg) og at jeg hadde stjålet sønnen hans. Hans kone ble revet med og kastet en potet på meg, og barna hennes rømte opp i loftstua og erklærte at de heller ville ha pizza.

Samboeren min og jeg pakket sakene våre og dro fra hele fyllekalaset, og feiret aldri jul der igjen. Svigerfar ringte meg 1. juledag. Ikke for å unnskylde seg, men for å kjefte mer på meg og spørre om jeg visste hvor akevitten hadde blitt av...han husket ikke at han hadde drukket den rett av flaska innimellom banninga...

Skrevet

kastet en potet på deg? Herregud.. sorry at jeg ler.. :-//

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...