Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Og da mener jeg skikkelig skikkelig gjennomført kjip, ikke sånn "jeg fikk en riskoker, men jeg liker jo ikke ris!".. Jeg fikk en gang en SVÆR grønn velur-genser fra Kappahl, med et stort reinsdyr med nisselue på.. Genseren hadde store lommer med paljetter i rødt og grønt. Størrelse L og jeg bruker XS.. Den var uten tvil kjøpt på tidlig 90tall, og jeg fikk den i 2006...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Et kremmerhus med 5 brente mandler oppi, men nå er dette fra ei venninne som går onkel Skrue en høy gang når det gjelder å være gnien, og så ingen tror at dette var da vi var 14 og hadde dårlig råd...vi var over 30 og hun fikk en roman av meg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 5 mandler, wow...! Spiste du dem da? Glemte å skrive at prislappen hang på genseren, det sto 59,- med en rød lapp over som det sto 29,- på..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Ikke akkurat en kjip julegave, men det var en kjip grunn til at jeg fikk den. Mine foreldre kjøpte meg alle rosa panteren filmene på VHS, altså med han der karen da jeg var 11 år fordi de ville ha de selv, men hadde ikke råd siden de måtte kjøpe julegave til oss barna. Da ble jeg den heldige eieren av 5 rosa panter filmer, jeg hadde forøvrig aldri hørt om de filmene, hadde bare sett den rosa rosa panteren. Prøvde å se en av filmene, men de var ikke noe særlig for en 11 åring. Den dag i dag kan jeg ikke fordra de filmene. HATER de.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Den jeg fikk av mamma ifjor Det var 2 små troll som så ut som de hadde sex (det ene trollet satt og red det andre trollet ) Det var kjempe flaut å åpne det foran svigers . Lurer på hva mamma tenkte når hun kjøpte det ?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Fikk 4 heslige dekkbrikker eller hva det nå heter, tydeligvis kjøpt på Princess der de var satt ned til 5 kr stk.. Når vi i tillegg er 5 i familien var jo det en veldig fin gave..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Hmmm... skal vi se: - cocktailpinner (jeg var 9...) - diiiiiger knallblå og intenst rosa fuskepels-"anorakk" av billigste kaliber - melkeskummer (fordi de hadde tenkt på meg med eeeen gang de så den. Jasså, pga at jeg ikke tåler melk eller fordi jeg aldri har drukket kaffe?) - en brukt pocketbok
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 Husker jeg fikk en hårstrikk av moren til eksen og en flaske oil of ulay av søsteren hans.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Jeg fikk en ca 1 meter høy blinkende nisse i de mest glorete farger, i skikkelig billig plast.. Den var av så laber kvalitet at den ble ødelagt og falt fra hverandre mens jeg pakket den ut, og svigermoren min skar seg på en av plastbitene så hun måtte på legevakten og sy, på selveste julekvelden.............
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #10 Skrevet 25. november 2009 En oransje plastikkveske + Lyseblå tynnknestrømper + bestemortruser i ca 5 str større enn jeg bruker. Denne gaven fikk jeg fra en tante jeg egentlig har veldig god kontakt med. Hun har aldri vært noen mester i å kjøpe gaver, så vi har hatt god underholdning under gaveåpningen hvert år, hehe.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #11 Skrevet 25. november 2009 Samboeren til min bestefar på 85 ga meg en babyblå genser i genilje eller hva det heter med hvit krage på. Hun hadde kjøpt den til seg selv i usa men den var for liten. Jeg er str xs og denne var i m fra usa (altså l-xl). Det var på den tiden alt skulle være litt kort og stramt. Den røyk rett i søpla. Jeg kler ikke lyseblått i det hele tatt og det er den styggeste ganseren jeg noensinne har sett. Har vel ikke lik smak som ei på 85 da.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #12 Skrevet 25. november 2009 Da jeg var 12 hadde jeg ønsket meg en lyseblå genser. Hadde tenkt å kjøpe en sånn, men moren min sa at jeg kom til å få en slik i julegave av tanten min... Julaften kom, og spent åpnet jeg opp gaven... Men var det en lyseblå genser? Neida, det var en svær mørkeblå barnslig genser med stygge blomster på. Hehe. Jeg ble så skuffa.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #13 Skrevet 25. november 2009 fikk kombinert jule og bursdagsgave fra min mor, (bursdag lillejulaften) og da fikk jeg førstehjelpspakke til å ha i bilen. Prisen hang på, 49 kroner fra europris. Jeg fylte 25 år, og holdt juleselskap for hele familien den julen, så synes det var dårlig.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #14 Skrevet 25. november 2009 Genserhistorie her å... Fikk en knelang strikkegenser i syntetisk garn, spraglete i glitrende sølv og gull... U T R O L I G stygg, med sånn stoooooor hengende krage, som hang slapt helt ned til magen.. Nedover armene var det påsydd store stygge "knapper" formet som blekkspruter, hulter til bulter. Lekkert!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #15 Skrevet 25. november 2009 kjipeste gaven den får jeg vært år av søstra mi. (hun er godt voksen med unger å det hele altså) Nemlig: en papirlappe til ungene her hjemme, en til meg om ting hun liksom skal gjøre for oss... begynte for 10 år siden, og har til dags dato aldri blitt noe av. feks barnevakt eller ta med meg ut på kafe osv...aldri fått en eneste ting av henne, hun er mye mer opptatt av å bruke pengene sine på dop tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #16 Skrevet 25. november 2009 Hahaha, 14.33 vinner! Verste jeg har hørt:))
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #17 Skrevet 25. november 2009 Hehehe....ler godt av noen historier her. Tror ikke jeg har fått noe skikkelig kjipe gaver.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #18 Skrevet 25. november 2009 jeg fikk en godt brukt lommebok av en venninne,som jeg hadde gitt henne i julegave,for 2 år siden.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #19 Skrevet 25. november 2009 Jeg fikk en minde pen lilla duk da jeg var 15.. Hva i alle verdens dager skal en 15-åring med en duk?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #20 Skrevet 25. november 2009 Fikk en blomstrete tights og et smykke med digre treperler... Når jeg var 13. Var langtfra moderne, for å si det slikt. Perlene ble kastet, og min mor brukte tightsen til "vaskeklær".
Gjest Skrevet 25. november 2009 #21 Skrevet 25. november 2009 Saftmugge og 6 glass av moren min. Hun sa jeg kunne ha det i "brudekisten" når jeg flyttet hjemmefra. Jeg var 10 år!!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #22 Skrevet 25. november 2009 Jeg fikk en gang en gigasvær sminkebag av min tante. Den var i rosa lakk og den var kjøpt på salg og kunne ikke byttes. Skal sies at jeg hater rosa knapt bruker sminke Men det kjipeste jeg har hørt om forøvrig,må være mine svigerforeldre i fjor. De fikk ett sokkepar av sin sønn. ETT sokkepar. Til dem begge.. Wow..
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 25. november 2009 #23 Skrevet 25. november 2009 Jeg fikk en BILBANE!!!! av min far den julen jeg var 5-6 år. Hva skal en liten barbielskende jente på 6 år med en bilbane???? Måtte sette den sammen selv også, og det var ikke noen elektrisk bilbane, det var sånne trekk opp biler som kjørte på plast blokker. Mamma sa at jeg har aldri grått så masse i hele mitt liv som jeg gjorde den julen.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #24 Skrevet 25. november 2009 Haha, mange gode historier her.. Min mann har ei tante i familien som kjøper de rareste gaver.. MIn datter på to år fikk f.eks et kjøkkenhankle av henne et år.. Og niesen min fikk en skitten bakevott.. Det er like morsomt hvert eneste år og se hva hun finner på.. HUn er så herlig..:-) HUn kan bare ikke kjøpe ( eller finne hjemme..) gaver..:-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #25 Skrevet 25. november 2009 Fikk alltid sengetøy av stemora mi, det trengte jeg jo når jeg endelig skulle flytte ut mente hun.. Tingen var jo at når jeg skulle flytte så var sengetøyet hennes, det var jo hun som hadde kjøpt dem.. Av min bestemor fikk jeg alltid vanderbitt parfyme og rynkekrem fra jeg var 12 til jeg ble 17.. Det var jo koslig at hun husket at jeg eksiterte da iallefall.. Men vanderbitt lukter jo høgg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå