Gå til innhold

vært på ord.ul!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg også (som mange andre) vært på ul og allt gikk strålende!!! men jeg er bare 16+3 sånn ca og jeg måtte tilbake for sykehusene har en regel at babyen må være 38mm i hode for å fast sette termin nøyaktig og min var 37=) hehe så må tilbake om 14 dager=) det gjør jo ikke meg noe!! Hun trodde det var ei jente, men det ble mere tydlig når jeg fikk kommet neste gang. Så da blir det kanskje ei lita Andrine på oss=) Herlig!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at alt var bra! :) Det er en herlig følelse etter ultralyden å vite at alt er ok :) Jeg var selv på min første ordinære ultralyd for 1,5 uker siden, og det så ut så vi får ei jente, har en gutt fra før så det blir morsomt med en av hver :) Jeg var uansett bare overlykkelig over å høre at alt var fint med babyen. Jeg er nå i uke 22.

Masse lykke til videre, heldig du er som får se den lille snart igjen :)

Skrevet

tusen takk for det=) gleder meg=)

Skrevet

Så bra! Er så misunnelig på dere som har kommet så langt som til ordinær ul. Vil så gjerne at det skal gå bra for meg også.

Også ei lita jente da:) Er helt fantastsik å bli mamma til ei jente. Jenta mi er allerede fylt 3 år :)

Skrevet

Så koselig, jeg har en gutt som blir 3 i mars :) Artig alder, mye liv og røre, hehe :)

Skrevet

Awww så moro =)

Jeg er nå 25+4 & har termin 08 mars, 6 dager før minste jenta mi sin 4 års dag, så jeg håper jeg får før tiden...

Skal på 3D ul neste uke... =)

Skrevet

jeg var på ul da jeg trodde jeg var 17+5! men hodeomkretsen indikerte at jeg da bare var 15+4;) Så jeg fikk også se vidunderet mitt to ganger;) var tilbake da jeg var 18+4 og da fikk vi også vite at det var en velskapt liten gutt;)

Skrevet

Tusen takk for fine ord jenter=) Klarer nesten ikke å vente vettu=) Gleder meg veldig til jeg kan kjenne spark osv... det kommer nok veldig snart!!!

Lykke til alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...